Går dom ihop?
Jag undrar hur "snälla" regnbågsfiskar är? Funderar på om jag kan slänga i mina 2 guldbarber, 2 kuliiålar, 1 Ancistrus, 1 typ gul siames?? Också har jag 1 annan fisk, ser typ ut som en siames i färgen, med randen och allt, fast det är en fisk inte en mal. Den simmar med guldbarberna. Tänkte att de skulle trivas bättre i 200-liters än ett 60-liters..
Tror ni att det går? 
Ingen?
Rengbågar är jätte snälla!! :) har haft Rengbågar i hela miit liv och har aldrig sätt någon som har varit elak! :)
Tack snälla du! Då får det bli projekt flytt imorgon. 

Jag har regnbågar, och visst, de är snälla, men de är ändå.. vad ska man säga.. väldigt "PÅ". När det t.ex är matdags så flyger de runt som galningar och skrämmer daniosarna som då knappt får något att äta.
Sedan är de väldigt retliga och brukar sno algtabletterna och simma omkring med dom i munnen. :)
Men "elaka" skulle jag inte kalla dom. Bara pigga och personliga. Tyvärr kommer jag nog göra mig av med mina av just anledningen ovan, att småfiskarna får svårt att äta.
Ja, det med algtabletterna märkte jag.
Puttade in en tablett i en grotta till min lilla mal som blev helt förskräckt när en regnbåge kom! Dom andra fiskarna är i samma storlek så jag får se vad de tycker. Och ja, jösses vilken fart det blir på dom när man matar!! 
Tack för din syn på det hela. Roligt att lära sig mer om dessa fiskar.