48 liter
Hittade detta akvarium, precis den stil och färg jag letat efter :D Sjukt snygg ;) dock är den bara 48 liter, dock fanns svart som var 60/70 liter, men jag vill ha vitt egentligen. Jag får fortsätta leta efter större.
Men om jag inte hittar något större, går det att ha en Kampfisk hane i den? Och går det att ha några andra fiskar tillsammans med en kampfiskhane, eller det behöver egentligen inte vara fiskar, funkar något annat vattendjur tillsammans med kampfiskhane i 48 liter? :)
Om man räknar bort kampfiskhanen, vad kan man annars ha, jag vill ha färgglada fiskar, allra helst skulle jag vilja ha en färgrann fisk som har "fokus" på sig, och sedan flera mindre som inte är lika färggranna
Tips? :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Åh så fint! Ja kampfiskhane går bra :) posthorn eller äppelsnigel, en del har jag hört har räkor med sin Kampfisk :)
Tror max två i 48 liter :) jag har på uppväxt ;) rosa, vita och gul/bruna för att göra lite reklam hihi :)
Haha ^^ Det kommer dock dröja ett tag innan jag köper detta akvarium då jag vill först och främst flytta, men senare få tid att planera (och framförallt råd xD)
Finns en uppfödning och snäckor typ 100 meter ifrån mig, så ska köpa därifrån så slipper man frakt :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Haha typiskt! Men vad coolt! Här kan man knappt få tag i äpplen! Lycka till med allt :)