Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1504 ggr
snailmilla
0

Äppelsnäcks tävling!

BILD TÄVLING!

För att fira att min hemsida www.appelsnackor.webs.com äntligen har öppnats upp igen efter ett par veckors uppdateringar och fix med en ny "look" tänkte jag ordna en kul tävling!

Jag har under åren fått så många fina bilder skickade till mig som jag lagt upp på hemsidan, men nu vore det kul med fler bidrag!

Bästa bild på temat Äppelsnäcka vinner ett hemligt paket av Snigelglädje till ett värde på 130kr. Frakten står jag för!

Skicka in ditt bidrag innan den 13/7-12

Jag ordnar en utomstående jury som är med och väljer ut vinnaren, som meddelas den 15/7-12.

Det är viktigt att det är du som tagit fotografiet! Förutsättningarna för att du ska bli glad över priset är att du har ett akvarium, och gärna ett par äppelsnäckor.

Det går bra att ladda upp ditt bidrag här i tråden, eller maila det till camilla.thunberg@hotmail.com gärna en kommentar eller en liten berättelse om ditt akvarium med! :)

Kom ihåg att temat är ÄPPELSNÄCKA.

Sätt igång med Kameran! ;)

snailmilla
0

Kom igen och skicka in bidrag! En bild på en äppelsnäcka eller fler, den kan vara rolig, vacker eller helknäpp. Men det ska vara en äppelsnäcka på bilden då det är temat för tävlingen!

Det kan ju bli just DU som får hem paketet på posten!

KOM IGEN OCH SKICKA IN!

[dynamitella]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här har vi min snäcka, Harry. Jag köpte hans föräldrar av dig, Camilla, i mitten av 2011.

plutopellis
1

#2 Så otroligt fina färger! Jag som skickat in kassa mobilbilder Rynkar på näsan

snailmilla
1

# dynamitella

Vilken underbar färg :O

Han
3

#2 vilken härlig bild! supersnyggt pojke. Glad

Här är mitt bidrag, en äppel-krock uppstod i mitt nyinredda 54 liters kar när bägge dessa små akrobater fick syn på samma broccoli bit och startade ett race. Oturligt nog för dem kom mormor snäcka dit innan de ens lämnat rutan.Flört

plutopellis
7

Här kommer mitt:

rosablomma
3

Här är ett äpple som inte är rädd för att lyfta på "kjolen" :) This is the Äpplet Bert :)

snailmilla
0

Tack för alla fina bilder! Mer från fler personer vore kul! I mitten av veckan läggs bilderna upp på hemsidan under flicken "tävling" på fredag är sista chansen att vara med och bidra med en bild.

Under helgen utser min Jury den bästa bilden som kommer visas på hemsidan som vinnare, och så meddelas vinnaren senast söndag/måndag i nästa vecka.

Fler bidrag!

GuUuLd
3

Tyvärr ingen bra skalkvalitet men de är ett äpple :) "Ur vägen räkis!"

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

[Kamillah]
2

Mitt bidrag med 3st små snäckor i 3 olika storlekar som sitter så fint i korrekt storleksskala :)

Moast
2

min snäcka Phineas…. han e faktiskt snabb för att vara en snigel (hans kompis Ferb dog för några månader sedan! :( )

snailmilla
0

Tack för era bidrag i morrn är sista chansen sen läggs alla upp på sidan och vinnaren presenteras på Söndag eller Måndag :)

snailmilla
0

Nu ligger bidragen på äppelsnäcksbilder ute på hemsidan, ni som skickat in flera bilder har jag valt den bästa bilden av.

Idag utser min jury vilken som är vinnarbilden, de får se bilderna i ORGINAL storlek som ni skickat in dem.

Men på hemsidan visas dem iaf nu :) på fliken tävling! Blev inte så många som jag hade hoppats på men då har ni som är med en större chans!

Tack för att ni ville vara med! Nu återstår det bara att se vem som får hem ett paket snäckglädje i veckan!

Lycka till!

www.appelsnackor.webs.com

Moast
0

vilken fin hemsida du har! :O