Bara för att :)
Så fin färg! Helt underbar 
#1 - Tack! :D Är allt lite stolt 
Hälsningar Astrid :)
Ja det tycker jag du ska vara, brukar vara fina färger på fenan men sällan man ser så fin färg på kroppen också. I alla fall inte i handeln tycker jag 
Blev nästan sugen på guppys nu ju 
Det är riktigt kul när man börjar se vilka färger de får! :)
Funderar på att kanske bli mer seriös i odlingen, just nu får de som överlever stanna och resten ätas .. Den här kullen hade vi i ett separat kar, men många av de små klarar sig i det stora karet ändå .. Så vi får det hur det slutar :)
grymt fina ^^
Livet i varje Andetag
#7 Tack 
Jättesnygg men pga den svarta,kilen på sidan av kroppen så är det nog endlers inblandad i honom men lika fin för det Älskar filligran så vacker teckning
Oj vad vacker!
Gillar också den teckningen :) . Den heter snakeskin och är en som brukar bli när man blandar olika färger, d.v.s ganska vanlig.
Antar att de är nån form av mix, men ack så fin iaf :-)
Wow, så fina färger!!!
Den e nog mer filligran än snakeskin. Halvsvart multicolour verkligen superfin hybrid.
Tack alla 
En undran - i annat fall när det är hybrider så brukar ju inte de kunna få avkommor, typ häståsnor osv (rätta mig och jag har fel)
Men funkar det hos fiskar? eller är de sterila pga att de är så många olika i dem? :)
Nej de är inte sterila endlers o guppys ligger så nära varandra så de får avkomma som är fetil (precis som med svärdbärare o platy)
#16 - tack :)