Tillbaka från dom döda!
Gissa vad jag såg när jag vände mej mot mitt akvarie nu innan jag skulle till att sova?
Jo, jag såg min orangea dvärgräka (om den nu heter så?) titta fram från kruset och vifta med sina solfjädrar efter mat. Och jag som trott att den var död efter palettehonans framfart i 63litaren! (paletten åt tyvärr upp mina crystal reds). Snacka om att jag är glad över att se den! Har inte sett ett smack av den sen jag köpte den. Får se hur länge jag får se den innan den försvinner igen 
Lägger upp bild på den imorgon när jag piggnat till. Är smått sömngroggy nu 
Jag har en mal som gör så hela tiden oO' flera gånger har han varit borta flera veckor i sträck så vi funderat på att skaffa en ny… då dyker han upp. Även när jag bytt akvarium så han varit borta innan och sedan dykt upp i det nya akvariumet oO
#1 det e säkert en magisk mal XD
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
hehe häftigt ^^
Livet i varje Andetag
Men, haha, sitter du och gräver bakåt i arkiven?
ja jag kan inte sova så sitter o letar roliga artiklar och historier ….brosan var tvungen och visa mig medaljerna man kan få med …jag blev beroende direkt av o försöka få tag i några x)
Livet i varje Andetag