Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettvilken-fisk
Läst 2934 ggr
CherryIce
0

Hjälp!

Hej hej

Har några köpt några nya äppelsnäckor och jag undrar om det går bra att lägger ner kalksköldpaddan i akvariet även om det finns en Kampfisk också?

Snabba svar uppskattas! :D

CherryIce
0

Ingen som vet?

apistogramma
0

ps tror du kan få ett bra svar på redbee de brukar ha sånna i sina akvarium.. tror att det var någon där som odlade kampisar och äpplen..

CherryIce
0

Okej, tack så mycket!! Skrattande

CherryIce
0

Förlåt, men jag måste bara fråga hur man skriver att inlägg på redbee?

apistogramma
0

du måste bli medlem som här…  sen får du tillgång till det mesta där…

CherryIce
0

jag är medlem, men jag förstår fortfarande inte :p

-Cissi-
0

Jag har en kalksköldpadda till mina äpplen/räkor tillsamans med mina guppis

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

CherryIce
0

Och guppisarna reagerar inte på det?

-Cissi-
0

Nej Glad

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Eldsjärten
0

Hur stort är akvariet??

CherryIce
0

#10 den är 17 L

Eldsjärten
0

De går inte! Sköldpaddor behöver mycket utrymme. 60 lite kanske skulle passaGlad

matsdotter
5

#12: För det första, SNÄLLA sluta svara på gamla trådar. Denna och många andra du har svarat på är över två år gamla! Och för det andra, en "kalksköldpadda" är ingen sköldpadda, det är en sköldpaddsformad kalk-bit som löser upp sig och frigör kalk i vattnet.

Eldsjärten
1

Jag är faktis ny här och visste inte vart man såg datumet!! Jag tycker man ska vara trevligare här!!!!!

Hanna
3

#14 Jag anser inte att det inlägget var otrevligt. Men nu vet du och kan tänka på det till nästa gång. :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus