Auktion i Örebro = Min första :D
Det ska bli så spännande. Första gången ja går på en sådan här typ utav Aukton.
Så därför är jag lite nyfiken och undrar vad för saker säljs på sådana här tillställningar?
Och sen är ja lite nyfiken på hur många av er här som kommer oxå? Åker ni långt eller är det bara vi Örebroare som infinner oss?
vore kul att få träffa några av er och få ett ansikte på vem man pratar med och bollar allt med här :).
Det förekommer fiskar, räkor, snäckor, växter och en massa tilbehör som akvarier, pumpar osv.. Böcker osv brukar också finnas.. Jag och sambon kommer, är medlemmar i örebro akvarieklubb men bor i Laxå.. Kommer folk från andra ställen.. Auktioner är sånt akvarister åker en bit för att gå på.. Vet att det kommer folk från bl.a sthlm och även från skaratrakterna och norrköping så det är från olika håll i landet..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Låter inte mindre spännande nu direkt ;). Kul då kanske ja kan hitta några invånare till mtt uppstartade 100 liter kar (förutom dom 4 stackars bortglömda vänner jag fick med på köpet)
Då ses vi säkert där för iom att ja bor på samma gata så kommer ja nog hänga där hela dan :P.
De flesta är där från strax innan det börjar tills att auktionen är slut :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Då blir jag nog inget undantag :)
Ohh, jag vill också gå på auktion! När är den? Var? Hur hittar man auktioner i närheten av där man bor..?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Du får komma till Örebro nästa söndag ;-) finns en annons här på sidan under auktioner och aktiviteter :-) jag hittade just denna här på sidan! Men kanske du kan kolla om du har en akvarie förening eller så i närheten där du bor och fråga dom!? Vad jag förstått så åker folk en bit för att komma hit nästa helg :-) Ska bli kul iaf :-) Vill du komma så hjälper jag dig gärna med vägbeskrivning! Det är lätt från ditt håll att hitta rätt :-)
Attans att det inte är på onsdagen, för då ska jag ändå dit ;<
Jag skrev fel! Det är INTE på söndagen utan på Lördag den 31a!!! Virriga jag ska inte skriva saker så tidigt :-P