uppdaterat 375!
åså kan jag inte lägga upp mer bilder… fan :(
Kram /Tess
Riktigt snyggt! Gillar verkligen utrymmet till höger under roten, ger en bra kännsla att sander är nedsäkt där också. Ser riktigt hemtrevligt ut för fiskarna! 
De e ju lite nersänkt för växterna behövde mer sand :) men fattar inte varför jag inte kan lägga upp mina andra bilder :(
Kram /Tess
jag tycker det har varit problem med bilder lite av och till nu i veckan.. det kanske fixas snart!
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk
Det är riktigt snyggt! :) Hade också problem med att ladda upp bilder när jag försökte göra det igår :(
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Oj vilket fint kar! Blir ditt vatten färgat av rötterna? Har enorma problem med inredningen av mitt 375l just nu och när jag ser ditt kar så vill jag nästan krypa ner och gömma mig under datorbordet av skam… otroligt snyggt!
Nja litemöjligtvis! :) de har minskatnu, var grymt färgat i börjanmen nu ser de oki ut! Men va kul att ni gillar mitt kar! :) hemligheten tycker jag e rötterna! :) har man snygga rötter, snygg sand så har man en bra grund! :)
Kram /Tess
Snyggt! ;D
Fast Tess, alla dina kar är otroligt snygga! Tror inte bara det har med rötter och sand att göra.. :)
Nämen taaaack gumman! Nja jag håller inte riktigt med! 540 e en härva får inte till de riktigt, 375I sovrum är Diskus under uppväxt dvs inte mkt inredning, yngelkaret i som vrumnet är bajs tycker ja, sambons yngel o hans tuch på de dvs skiiit! :) sedan 54 är bb kar karantän. Så de enda som ser bra ut är detta faktist! :) men skall fixa 80karet sen när ynglena är borta där o jag har siliconat om 100 liters! :)
Kram /Tess