Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettlabyrintfisk
Läst 4004 ggr
mejamylove
0

kampfisk fakta?

nån som kan mkt om kampfiskar som kanske vill dela med sig om sina kunskaper??Flört kan inte så mkt om dom sj så all hjälp är välkommenGlad

Lamina
0

Det finns en artikel om kampfiskar här: Länk. Sen finns det ju massor man kan skriva om kampfiskar, hur dom ska hållas, matas, olika fenformer och färger osv. Så det beror ju lite på vad du vill veta lite mer specifikt.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mejamylove
0

oki tack så mkt! :) ja har inte sett NÅN ct hane i zoo affärerna ja har vart in på är inte dom vanliga?

Lamina
0

Vanligare än vad dom var för några år sen, ja. Men jag har inte heller sett någon, vad jag kan minnas. Samtidigt har jag ett vagt minne av att jag kanske gjort det en gång, samtidigt som jag köpte min double tail hona. Men är inte säker. Men det går som sagt att beställa på en del affärer.

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

mejamylove
0

aa ja kollade på akvarieteknik och där fanns de fina kampfiskar :)

Lindzen
0

Jag skulle lätt kunna skriva två A4 om kampfiskar ;) Det finns otroligt mycket både sann och osann fakta om dom. Mycket av den osanna faktan har djuraffärerna spridit så lyssna gärna inte på dom i första hand om de försöker ge tips.

www.bettaterritory.nl och www.bettysplendens.com har väldigt bra fakta. De själva är ju stora uppfödare så de kan sin sak ;)

Det är bara att be din djuraffär att ta hem den hane du vill ha från Akvarietekbik (förutsatt att de kan ta hem från dom) så gör dom det :)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se