dragonstars Kar
I karet bor just nu:
Två guppihonor
En guppihane + ca4 guppiyngel
9 Vuxna räkor +räkyngel
8 Kardinaltetror
Karet har nog stabilicerat sig nu eftersom att inga fler fiskar dött och de har kommit tillökning.
Har även införkaffat ena guppihonan för några dagar seda och hon värkar trivas.
Fohoppningsvis kommer jag skaffa ler guppis och äpplen snart oxå =)

Fint inrett :)
Tackar tackar =) jag känenr att de ser lite rörigt ut då det är många olika växter men när dom växt till sig lite mer så komemr jag göra om. =)
glömde nämna att jag har en liten mal. jag fick den av en släckting och vet inte vad heter men den är liten även som vuxen och trivs i karet.
Japp det är en Ancistrus :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Då vet jag det =) Det är en släckting som har två sådana och nu är dom minst 17 förkar sig som bar den. Så jag fick en tänkte att om den inte funkar i mitt lilla kar får jag placera om den sen.
ME nden värkar iallafall trivas då den fördubblat sig i storlek sen den kom =)

Tycker akvariet ser jättefint ut! Jag gillar skiffer!
Snakeskin, färg vet jag inte vad den kallas XD
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Beror på hur fort de växer, det är ju jätteolika! Men räkna med att de ska komma upp i de vuxnas storlek :) det tar väl ett antal månader tror jag
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Det kallas även för filigran, här finns en LÄNK där du kan kolla på lite olika Guppy´s 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Nu vet jag inte hur stort ditt akvarium är, men ett tips för ett inte allt för stort akvarium är mycketetra, Nannostomus marginatus. De är sååå söta! Fredliga, små och jättefin teckning enligt mig 
Inte alltid man hittar dem i affären, men ibland har man tur.

Åh vad röda fina körsbär :)
Tack Honorna (tror jag det är) är jätteröda och hanahra är genomskinliga. Alal komemr från Sussa08 här på iFokus. =)
Vad finns det för fiskar som kan var bra nybörjarfiskar och som rörökar sig lätt.
Jag har planer på att utöka och funderar på Fler sorters räkor. Kampfiskar, nogon levnadefödare.
Har ni förslag påde vanliga och ovanliga. Stimm eller ensamma.

Levandefödare ynglar av sig som bara den typ Guppy, Platy, molly och svärdbärare.
Ancistrus (malen du har) ska vara lätt att få lek på med. Palettciklid är en tålig fisk som lätt leker, men den kan bli rätt grinig på andra fiskar så ha dem inte i ett för litet kar.

Tja, det är väl som med allt annat, bra mat, bra vattenvärden, minimalt med stress. Många honor och några få hannar underlättar nog med :) Har man mycket skydd för ynglen eller låter dem födas i ett yngelkar maxar man antalet överlevande avkommor kan jag tänka mig.
Super värderna håller nog på att bli stabila nu. AHr 3 honor och två hanar fasat misstänker att den ena är lite ung ennu och itne så intreserad av hononra för han simmar mäst för sig själv och letar mat.
Alla hononra har nu svarta fläckar där bak vilket jag fööstått betyder yngel på G. =)

Ja, men då håller vi tummarna för ett baby boom då ;)

Jag får yngel med gämmna mellanrumm men dom blir alldrig vyxna som uppnår en viss storlek och sen försvinenr dom. Har några i det stora 160L och några i 20L men inget värkar funka. så surt då mina gyppis nu består av 2 honor och en hane.