Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 12664 ggr
beliivelove
0

Är min molly gravid?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om min molly bär på yngel! ? titta här:O

beliivelove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

-

beliivelove
0

det verkar som alla *ignorerar* och totalt skiter i attsvara
förlåt för ordspråket.

[Dandelion1000]
0

#2, De 20 som läst ditt inlägg har förmodligen ingen aning om din Molly är dräktig eller inte.

Vill du då att alla 20 svarar "Jag vet inte??" till dig?

Plus att ditt inlägg varit uppe i ca 2 timmar, de flesta jobbar idag och sitter då inte inne på iFokus.

Tålamod Tyst

Men då kan jag ju svara: Jag vet inte!

Bulls-Eye
0

#2 Chilla lite, herregud!! det är som #3 säger. Normalt folk jobbar på vardagar och har inte tid att sitta och skriva på iFokus!!!!!!!

*Suck* Skrikandes

Lindzen
0

Ja hon ser gravid ut, om du nu inte är så att du precis har matat henne när du tog bilden, de flesta levandefödare är i stort sett konstant gravida så det lär ju komma en massa yngel snart :)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

oh-la
1

att bli upprörd för att  man inte får svar på 15 minuter en fredag när de flesta jobbar är väl kanske att begära lite mycket… tycker du inte det?

beliivelove
0

Ber om ursäkt, men när man ser att dem har tittat på detta inlägget 20 gånger, och inte skrivit ngt, de kan ju vara någon av dem som själv har mollysar! de är jag säker på ! nej absolut de är inte rätt av mig att bli sur , och ja jag visste redan att alla jobbar! men de finns ju ungdomar där ute! , sry guys! men men i know how the real life is:D
och ja hällre ett svar. jag vet inte. änn inget svar alls!

tack så mycket Lindzen uppskattar ditt svar, tack då vet jag! hihihi , då blir de att hålla koll på dessa nu, har precis varit i djuraffären och köpt en yngel box kram på dig! mvh madde

[Tassy]
0

17 av visningarna är googles sökmotorer om jag inte minns fel… Obestämd

Men det beror på om det är en vanlig black du har, då är det nog så. Men jag tycker att det ser ut som en ballongmolly. Dom ska isåfall se ut sådär.

beliivelove
0

Ja 17, jag tittade inte exakt! :) så tack för den ;) hehe
ja och tassy det är en blackmolly! :) kram på dig!

[Tassy]
1

Då blir det nog bebisar när som helst nu. Inom någon dag Glad

Har själv 9st dalmatinermollybebisar här hemma Flört

Vad bor mer i karet? Kanske behövs yngelkasse?

beliivelove
0

åhh vad roligt ^^ !
jag har 5 tetror, och 5 guppys, samt 5 blackmolly och 1 mal :D <3

[Tassy]
0

Du får hålla koll ifall ynglena klarar sig. Har du gott om gömställen i karet?

En del mollys kan äta sina yngel, men mina vaktar sina hehe Glad

akvariet
0

en bra växt att införskaffa sig när man har levandefödare i akvarium är mossa, vanligast är javamossa. annars kan du ha flytväxter som med hjälp av sina rötter ger bra skydd åt ynglen… dessa växter kallas för stängselväxter därför att de stänger ute all kontakt från eventuella stora fiskar som vill "in" i dom… Lite dålig beskrivning men du förstår nog;):)

Akvariet

dragonstar
0

Måste bar säga att jag skrivit frågor och fått över 100 läsnignar utna svar. viskt kan man bli ritierad me ndom som läser har nog inte någon aning om vad dom sak svar.^^

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[Tassy]
0

Många glider ju runt på flera olika ifokussajter och slöläser när de har tråkigt, oavsett om det är något de är duktiga på eller bara vill ha något att läsa. Så siffrorna har många givna förklaringar Glad

Niklas30
0

Min blackmolly hona blir lite blåskimrande på magen när hon är gravid, ser ut som din hona är gravid. Min får var femte vecka :)

beliivelove
0

hehe min har nu fått 10 och alla är levande, har var födda för 3 dagar sedan hihi ^^

[Tassy]
0

Grattis!