Kampfisk sökes!
Hej hej, jag söker efter kampfiskar om några har något till salu så hör gärna av er.
Ps. Visa lite bilder också.
MVH// Felicia
Vart bor du?
LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

a vart bor du? :)
Jag bor i västerås! 

annars kan du köra till djuraffären eftersom det är en väldigt vanlig fisk… ;)
Sen är det bra att veta om du är ute efter en viss sort, och vilken i så fall :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
aa, Jag är faktist ute efter en speciel sort, djur afffären där jag bor har bara veil tail kampfiskar och jag vill ha något annat, någon som har? 
Vilken sort är du ute efter, finns en hel del :P
Till exempel har jag och KerstinL mest Crowntail, delta och superdelta, även en half sun
Sen finns det massa färger också, men djuraffärer tar oftast bara in Veiltail, men frågar du kan de säkert ta in en annan sort till dig
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Jag gillar crowntail, dom är hel läckra! 
jo visst är dom :)
Had edu tänkt dig att bara skaffa en Kampfisk eller ska du börja odla, eller vad är tanken?
CT (crown tail) brukar inte vara några problem alls för djuraffärer att ta in, då de är hyffsat vanliga, och lätta att känna igen!
Jag har tänkt att odla, sånt är jätte kul tycker jag!!! Men säljer du CT? :D
Nja, jag vet inte om vi har något att sälja, det har Kerstin koll på! Har för mig vi hade några yngel men de kanske är sålda…
Får se om hon skriver nåt här :) Hon är inte hemma denna helg och svarar nog inte innan söndag/måndag