Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettförlossning-bb-barnkammare
Läst 2201 ggr
gss90
0

Guppy + Korall platty

Hej kan korall platty och Guppy korsa sig???

sussa08
0

Nej Platy och Guppy kan inte korsa sig :)

Platy kan däremot korsa sog med bland annat svärdbärare

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

gss90
0

Men visst kan svärdbärare och Guppy korsa sig???

sussa08
0

Nej :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

akvariet
0

då skulle jag vilja fråga vilka fiskar som går att korsa för då blir det ju typ en ny art elr så men är det svårt?

sussa08
0

Svärdbärare och Platy kan du korsa, och Guppy med mollys om jag inte minns helt fel :)

akvariet
0

är det svårt?

sussa08
0

nä det tror jag inte, ha dom i samma kar bara

akvariet
0

går det om guppysarna också är där?

sussa08
0

#8 du får nog utveckla dina frågor lite mer, inte bara här utan överallt för man förstår inte riktigt vad det är du är ute eftter för svar tyvärr

"går det om guppysnarna ockcå är där?" med vad? Har ju gett olika exempel där Guppy ingår så tänk gärna efter innan du skriver, ifall det är nåt som alla kan förstå :)

Men ja, du kan blanda ALLA fiskarna jag skrev upp men alla korsar sig inte med varandra

akvariet
0

okej ska försöka utveckla dom förlåt!Rynkar på näsan

sussa08
0

Vill inte låta elak, inte alls men det blir så otroligt mycket inlägg om man ska i onödan behöva fråga vad du menar när du istället kan tänka efter om andra kommer förstå frågan :)

Detta gäller naturligt vis inte bara dig utan alla här på forummet! :)

akvariet
0

okej sryRynkar på näsan

Emiizan
0

#7 Jag har två sunset platys & tre svärdbärare i samma kar! Min ena sunset Platy ska få yngel snart, så kan hon ha parat sig med svärdbärarhanen? :O

Reby28
0

Här får man lära sig nytt - jag trodde mollys var närmare släkt med platys och svärdbärare än Guppy! Eftersom de är större och kraftigare.. ^^