Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1188 ggr
villhailler
0

sthlm i morgon då

hejsan i morgon tar man buss till sthlm .. nån rosa eller lila snäck uppfödare dära som kan tänkas sälja två snäckor .. antingen två lila eler två fina rosa . finns de några andra uppfödare med fina förslag så kom med dom gärna jag kommer inte till sthlm så offta sissta gången var för 5 år sedan

imsuchadiva
0

Vart bor du och vilken väg åker du hem ifrån sthlm?
Tänkte om du ev kunde ta med någon snäcka åt mig :)

kent
0

vi finns i tyresö du är välkommen forbi lokalen och kolla.Cool

villhailler
0

#1 kan tyvär inte ta hem en snäcka å dig .. för de är mamma som kör å då är de raka spåret hem haha …

#2 ok vart i tyresö ligger lokalen :) .. har du någon hemsida

LisenN
0

#1 Annars kan du ta fler härifrån om det blir så att du hjälper Rafflan med frakten :-)

LisenN sajtvärd på Nära föräldraskap ifokus

imsuchadiva
0

#3 aha, jag tyckte det stod att du skulle åka buss.

#4 Jag PMar dig.

sussa08
0

#3 lokalen ligger i Tyresö Centrum :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

villhailler
0

#5 ja åker buss in till sthlm för mamma ska hämnta en bil :) ..

#6 ska flörta med mamma :)

HeidiH
0

#2 Jag är i Tyresö då och då, är uppväxt där, och mina föräldrar bor där. Måste åka förbi och titta på "lokalen" nästa gång jag är där.! Det omnäms alltid som lokalen, det är lite roligt!!

KerstinL
0

#8 du är välkommen att komma förbi och kika.. skicka ett pm innan så får du adress och tel.nr.. Flört

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

villhailler
0

vill gärna ha de i dag åker i morgon tidigt

villhailler
0

tack för pm .. lagt in nummret hoppas att mamma ska ditåt bara .. vill gärna träffa er .. och ja är shoppar sugen men har typ bara en hundring eller nåt att handla för :S

kent
0

#11 man kan shoppe i sina tanker oxå. alltid kul att träffes och prata lite skit.

apistogramma
0

såg att du skulle till stan hur gick det hittade du några snäckor ???? synd att jag inte tittat in på ett tag… annars hade jag också bjudit dig och din mamma till oss och kolla lite har "några" akvarium vi också… ha en trevlg ny år nu…

villhailler
0

vi åker kl 11.25 från gävle till sthlm ..