Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 1291 ggr
Cavia
0

Herr och fru Kampfisk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick till rätt fina bilder på mitt kampfiskpar…

Först herr Kampfisk

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Cavia
0

Och så har vi fru kampfisk….

kumatass
0

Cavia…. Han-bilden vart jag impad av… Nice fokus och skärpa.. - Du behöver inte önska dig en ny kamera i julklapp iaf..

Hoppas leken och uppfödningen blir en annan fin julklapp… Vill du ha lite tips och trix om kampfiskuppfödning, så finns här många som som gärna hjäper dig..

//Robban

Cavia
0

Lånade dotterns kamera, en Nikon D60…det enda negativa var att skärpan "satte sej" på glaset… och då syntes det hur kladdigt det är! Har en liten 3 åring oxå som gillar att titta på firrarna…väldigt nära med näsan mot glaset =)

kumatass
0

Hehe… Jo jag vet hur det är med småbattingar… Har själv 3st småhulliganer som har snoriga näsor ibland… hehe.. Men idag är dom. 11, 16, och 19 år gamla.

akvariet
0

jäklar vad vackra bilder speciellt hanbilden! hoppas dom får ett häligt parliv i ditt akvarie!Skrattande

Cavia
0

# ja, det ska bli himla intressant att följa dom. Är nybörjare på just kampfiskar så det blir kul!

Cavia
0

Den här bilden tycker jag oxå blev bra, visar min gigantiska (säkert 10 cm) guldgurami hane…han är störst och mäktigast i akvariet. Har en marmorgurami hane som är nästan lika stor, men bara nästan =)

heffaklump
0

Wow vilken snygging! ;) Du dår skaffa en hona till honom och testa para dom, dom har ju samma "lek ritualer" som kampfiskar :)

akvariet
0

gosh gali goshman! den var inte liten! hehe! min största fisk är bara runt 3cm men din…wow!

vacker var den också!

Cavia
0

#8 Han har haft en fru, tills för några veckor sen, då hon helt plötsligt dog =(

Det var egentligen en sån jag skulle köpa, men det blev två kampfiskar i stället =)

Marmorguramisarna är ett par där emot, har haft dom sen i somras, men dom vill inte leka…dom enda som ynglar av sej kopiöst är guppysarna…vilket är bra för då får dom andra mat Oskyldig