Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1429 ggr
akvariet
0

Några frågor

Hej!

fråga 1: jag har länge sett att en av mina små guppyhanar inte mår särskilt bra…Rynkar på näsan han ligger för det mesta nere vid botten och vi enstaka fall så simmar han lite. han äter och så men jag undrar varför han bara ligger där nere?

fråga 2: ska jag ha kvar honom i akvariet elr ska jag flytta honom någon annan stans?

fråga 3: vad kostar ungefär ett 130 liters akvarium?

fråga 4: någon bra sida som säljer billigt?

akvariet
0

puttar upp denna tråd lite! hehe

akvariet
0

tillägg:

hur ser man om en fisk har fenröta?

Anken
0

Akvarium kostar ju olika beroende på vart man köper dom. Vill du köpa ett nytt eller kan du tänka dig ett begagnat?

Tror jag läste någon som undrade något liknande till din fråga om din Guppy här på sidan för inte så länge sedan. Kommer dock inte ihåg vad det var men prova kolla igenom trådarna här så borde du hitta nåt.

akvariet
0

#3 okej tack

Anken
0

Fenröta vet jag inget om förresten, prova googla lite på det, kanske finns nåt vettigt på wikipedia eller så?

JohanJ
0

Hur länge har du haft guppyn i akvariet? De kan vara väldigt känsliga jag hade en som verkade pigg första dagen sen låg han mest på botten men var uppe vid matning och efter fyra dagar i mitt akvarium var han död. Jag hoppas det går bättre för dig.

BrallarN
0

Jag har också haft hanar som har varit lata och dom har dött inte så långt efter det tyvär.

akvariet
0

#6 jag har hafft mina guppys i snart en månad!

han kommer dö!Skrikandes RIP Gråter

Elinormaggan
0

Ta över han i en egen bunke så han inte ger nitrit i vattnet genom att dö när du är borta eller så kan det ju hända att man inte hittar dom :(

//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

akvariet
0

han har dött nu! GråterSkrikandesRynkar på näsan

Anken
0

#10, åh vad tråkigt att han inte klarade sig! Rynkar på näsan