Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettsjukdomar
Läst 2066 ggr
akvariet
0

Akut hjälp!

Min minsta guppyhane ligger hela tiden på grusbotten och rör sig inte ett smack bara om en annan fisk kommer och buffar lite men annars så är han helt still! och sen så tror jag att han har lite nedsatt apptit så kan han ha fått någon sorts sjukdom? han äter ju men inte är det mycket inte!

Beroende av svar just nu!

akvariet
0

snälla det handlar om liv och död här!Gråter

sussa08
0

Lägg han i en egen unke och se vad han gör, mår han för dåligt får du ta bort honom

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

akvariet
0

men menGråter behöver jag filter och värmare till honom?

akvariet
0

PUTT!Gråter

Sloj-border
0

nej det behöver du inte.. sätt dit någon finbladig växt som ger syre och så byter du nån deciliter vatten per dag så går det bra utan pump och allt . hoppas han klarar sej :(

TccT
0

Det blir ju rätt kallt i vattnet om den inte står på någon varm plats. Minskar chansen att få den ok igen. Bättre utan riktig växt när det är mörkt oxå.

akvariet
0

okej okej jag hoppas han klarae sig!Gråter BUHU!

akvariet
0

JIPPI! han är pigg och glad igen efter att ha matat honom men ny sorts flingfoder! wohow! tack alla som hjälpte mig! det var nog det gammla flingfodret som var gammalt elr så gillade han det inte! inget vi kommer att få veta!

TACK OCH LOV!

ALVIN ÄR TILLBAKA I SITT SPRALLIGA JAG IGEN!