jag har köpt världens största kampis!:P
igår köpte jag 2 st kampfiskar till lill min odling. och jag såg en jätttte stor hane med lååånga fenor som jag bara var tvungen att köpa (en veil tail eller hur det stavas :P) :P jag har nog aldrig sett en sån stor hane! :P och så fanns det stora honor så jag köpte en stor hona till honom också! :P nu håller dom på para sej! :) det går bra hanen har byggt skumbo nu men honan har inte fått lekdräckten än .. :P

Ååå hanen är såå fin ^.^ Vill komma å titta på dom! :D Honan ser inte så värst stor ut gemförst med min ;O
Det finns nån variant av Kampfisk som är jättestor :) Fast jag har aldrig sett dem i sverige :O Jättefina iaf :D

Jag tror jag har en sån o.O

#2 jaa! :D<3 men du kan ju komma i morgon om du vill? :) hon ser inte så stor ut på bilden ^^ asså hon är inte jääääääääättte stor :P men hon äår stor :P

han har kattögon! ^^<33

Jag vill gärna komma imorrn ;D

okej vad kul! :D PM:ar dej ;)
Riktiga snyggingar du har köpt! :D

#9 ja, tack! :D
#0 Häftig. 

#11 ja, tack :D
Fina fiskar! Fick själv en fick hos min kompis igår. 

Nu har honan och hanen parat sej! :D så nu är honan i ett annat akvarie medans hanen vaktar äggen :)
#13 tack! :D vad kul! :D
Vilken stolthet!

#15 jaa! ^^

nu ser jag äggen :P

fina! :) jag såg dom när jag var på djurmagazinet men jag fastnade inte för dom och köpte Big Blue Daddy istället ;D
#19 Hehe, jag tyckte dom var dom finaste, och den röda är så social så jag tog med mig en till hem. ;)

ja nu när jag köpte dom snyggaste så tog väl dina över den platsen på djuraffären ;D hihi jag vet! :) men jag tror inte den blir så bra till avel.. men du ´kanske inte ska odla? :P
#21 Varför inte?

logga in på msn ;)
Okej :)

:))))

Åå den där röda hanen har jag haft Loviza, men jag tyckte inte han va tillräkligt tuff mot honorna för att kunna ha till lek ;D Men jag bytte tbx honom mot den där vit/blåa hanens brorsa :P
#26 Ja Anja berättade det.
Men han är så sociaaaal så jag behåller honom ändå.
Åh jaha är det hans brorsa? :P Vad kul. ;D

Ja jag tror det :P Dom är veldigt lika och kom tsm. Jag hade ju beställt att jag ville ha ljusa/vita hmt hanar men jag fick ljusa sdt hanar ist ;P
Åh, vad synd, men jag tycker dom är supefina ändå. 

Ja ;) Lite små men… xP
Äh. ;D