Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettlabyrintfisk
Läst 1530 ggr
Sloj-border
0

jag har köpt världens största kampis!:P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

igår köpte jag 2 st kampfiskar till lill min odling. och jag såg en jätttte stor hane med lååånga fenor som jag bara var tvungen att köpa (en veil tail eller hur det stavas :P) :P jag har nog aldrig sett en sån stor hane! :P och så fanns det stora honor så jag köpte en stor hona till honom också! :P nu håller dom på para sej! :) det går bra hanen har byggt skumbo nu men honan har inte fått lekdräckten än .. :P

Sloj-border
0

honan :)

heffaklump
0

Ååå hanen är såå fin ^.^ Vill komma å titta på dom! :D Honan ser inte så värst stor ut gemförst med min ;O

fellfrosch
0

Det finns nån variant av Kampfisk som är jättestor :) Fast jag har aldrig sett dem i sverige :O Jättefina iaf :D

heffaklump
0

Jag tror jag har en sån o.O

Sloj-border
0

#2 jaa! :D<3 men du kan ju komma i morgon om du vill? :) hon ser inte så stor ut på bilden ^^ asså hon är inte jääääääääättte stor :P men hon äår stor :P

Sloj-border
0

han har kattögon! ^^<33

heffaklump
0

Jag vill gärna komma imorrn ;D

Sloj-border
0

okej vad kul! :D  PM:ar dej ;)

[hilevij]
0

Riktiga snyggingar du har köpt! :D

Sloj-border
0

#9 ja, tack! :D

Lovizaa
0

#0 Häftig. Skrattande

Sloj-border
0

#11 ja, tack :D

Marsvinsgalen
0

Fina fiskar! Fick själv en fick hos min kompis igår. Tungan ute

Sloj-border
0

Nu har honan och hanen parat sej! :D så nu är honan i ett annat akvarie medans hanen vaktar äggen :)

#13 tack! :D vad kul! :D

[poppen]
0

Vilken stolthet!Flört

Sloj-border
0

#15 jaa! ^^

Sloj-border
0

nu ser jag äggen :P

Lovizaa
0

Hihi idag har jag köpt kampfiskar också. Skrattande

1 hona och 2 hanar. Riktigt snygga tycker jag!

Honan är egentligen vit med litelite blått skimmer, men på bilden använde jag ingen blixt så då blev hon att se blå ut. Och den första hanen är mer vit också. :)

Sloj-border
0

fina! :) jag såg dom när jag var på djurmagazinet men jag fastnade inte för dom och köpte Big Blue Daddy istället ;D

Lovizaa
0

#19 Hehe, jag tyckte dom var dom finaste, och den röda är så social så jag tog med mig en till hem. ;)

Sloj-border
0

ja nu när jag köpte dom snyggaste så tog väl dina över den platsen på djuraffären ;D  hihi jag vet! :) men jag tror inte den blir så bra till avel.. men du ´kanske inte ska odla? :P

Lovizaa
0

#21 Varför inte?

Sloj-border
0

logga in på msn ;)

Lovizaa
0

Okej :)

Sloj-border
0

:))))

heffaklump
0

Åå den där röda hanen har jag haft Loviza, men jag tyckte inte han va tillräkligt tuff mot honorna för att kunna ha till lek ;D Men jag bytte tbx honom mot den där vit/blåa hanens brorsa :P

Lovizaa
0

#26 Ja Anja berättade det. Flört Men han är så sociaaaal så jag behåller honom ändå. Skrattande  Åh jaha är det hans brorsa? :P  Vad kul. ;D

heffaklump
0

Ja jag tror det :P Dom är veldigt lika och kom tsm. Jag hade ju beställt att jag ville ha ljusa/vita hmt hanar men jag fick ljusa sdt hanar ist ;P

Lovizaa
0

Åh, vad synd, men jag tycker dom är supefina ändå. Skrattande

heffaklump
0

Ja ;) Lite små men… xP

Lovizaa
0

Äh. ;D