Är den gravid?
Min Kardinalfisk är något tjockare än de andra några dagar nu.Först trodde jag att den bara åt mer men jag vet inte…. Vad tycker ni? och om den är gravid vad ska jag göra? jag har förberett ett yngelkar för endlers men om de behövs kan jag lägga lägga i honan där.och ska jag lägga hanen med henne eller bara henne?OM det är nu en hona ens ^^
Har haft yngel förut men bara Guppy,platy och så,aldrig Kardinalfisk så e inte erfaren :P
Jag e rätt så säker att kadenaltetrorna inte e yngelfödare så jag tror inte att hon e dräcktig, men "hon" kanske bär på ägg vet inte kan typ iget om tetror. Men dom enda yngelfödarna jag vet om e Guppy, svärdbärare, molly (olika färger o "benämning" tex segelfens molly), platy……. säkert nån jag glömt.
Ne nu ska jag nog ta o såva snart börgar bli lite trött
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
AA men de va typ det jag menade, om den bar på ägg. xD
Ok 
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
tetror är inte levandefödare.
generellt inom arten så är hanar lite slankare är honor, så hon behöver inte vara romstinn heller.
det ska vara ganska svårt att odla tetror, men jag är ingen specialtist så där får någon annan svara =)
Nej jag vet,skrev fel.
Jag har en hane o resten e honor.De är oxå lite tjockare än han men hon på bilden e tjockast.
synd men tack endå :)

Hoppas hon bär på yngel! Jag hade en som såg ut så där och sen några dagar senare så dog den! :( Hoppas verkligen att det är rom som ger magen på dig!