Vilken UNDERBAR färg! =)

Vilket kap!! =)

ja, tänkte på det innan=)

Härliga bilder! =)
Snygga bilder & kampfisken är ju underbar :D väldigt fina fenor!
Yrrblossets Sällskapsmöss
#10 Nu har du komenterat mycket haha, men tack för alla. :D
#11 Tack, håller med!
Jag har en liten fundering nu, jag har 15 neontetror, 1 ancistrusmal och denna Kampfisk (även dom 3 äppelsnäckorna), finns det någon intressant och rolig fisk som jag skulle kunna ha? En mal, eller vad som helst! Men algerätande djur har jag kanske tillräckligt med?
En fråga till: Kan man ha guppyHONOR med kampfisken? Dom har ju inte lika stora och färgstarka fenor som hanarna!
Tycker att det är lite "tomt" i akvariumet, men det känns ändå som att det är fullt. 54L är det på om det är till någon hjälp.
Tack på förhand.
Jäklar vad snygg han var! 

Mvh Stephanie 

Tack! 
Dock har tetrorna tuggat av lite av hans fenor, så nu ser han ut som en crowntail, haha. Men han mår bra iaf, det är det viktigaste. 
Vet nån vad han kallas? Alltså, det med fenorna, tycker dom ser lite speciella ut. :P
#16 jag är inte så säker, men jag tror att han är WT, bara att han har väldigt långa fenor :] riktigt tjusig kampis-kille, önskar mig hitta någon liknande i turkost ;)
#16 LongTail (LT) skulle jag tippa på
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Jättefin kampis du fått tag på!!!

Åå vad fin han är :D Vart fick du tag på honom? ;)
#18 Okej, tack :)
#20 Djurkompaniet :D Men det var ett tag sen :)

Hehe okej :) Såg nog honom då ;)
okej haha :D