yngel över allt
ooooh! äntligen har bebisverkstan satt igång 
skaffade ju som sagt guppis förra året för att odla mat till mina oscars… vilket resulterade i typ….5 yngel eller nåt… sen fick ja till ett par vackra saker… och nu har det äntligen satt fart!
Jag hoppas verkligen att de flesta klarar sej 
Insåg snabbt att yngelkasse inte funka så bra… blev fler överlevare utan… o de är såååå söta de små liven 
grattis
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Tackar
de är så fina de små liven…o förra kullen är jättegranna…tyvärr har jag ingen bild att dela med mej av 
ja verkligen jag har hafft våärsta bejbiboomen här i förrgår natt så ynglade min svärd bärare och en av mina guppisar samtidigt o igår ynglde min andra Guppy hona =) jag har även 2 black mollysar som snart ska yngla o en till gupppy hona
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

#3 va roligt 
JUPP
Linhof inte visste jag att du hade akvarium. Men visst är det kul när dom ynglar av sig.

#6 sååå kul! jooo jag har 3 st faktiskt. 1 på 21,6 liter 1 på 60? tror ja… o 1 på 500 l 
Jag hade också en massa förut. Kampfiskodling och liknande men nu har jag bara en liten kvar. Känns lagom för mig.