Så han överlever!
Jag har nyss kommit hem med en hajmal, och har nyss lagt ner påsen i akvariet. Men han ligger typ upp och ned utan att knappt röra sig! Vad ska jag göra ?

Jag kan ingenting om hajmalar eller malar x)
#1 Då är det ju inte lönt att du skriver alls!
Tror att de brukar kunna spela döda.. Tror jag hade hajmalar när jag var mindra eller om det var paroonhajar kommer inte ihåg, men de brukade iaf spela döda..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

#2 Förlåt då…
Jag måste bara fråga… Hur stort akvarium har du? Sökte på Zoopet och fann att hajmalar ska ha minst 1500l.

Mvh Stephanie 

#5 Känns som att hajmal skulle behöva en stoooor bassäng för att va glad :P
#2 lite trevlig ton är bra att använda 
Tyvärr kan jag inget om dessa malar frutom att jag perssonligen inte tycker man ska ha dom som pivatperson, om man inte har EXTREMT stort kar förstås :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

#5 Hajmalar blir bara ca 28-32 cm i "normala" akvarium, men i extremt stora akvarium kan de bli upp emot 80 cm, och vi har ett 200l akvarium så det är lugnt än så länge :) Hajen klarade sig iallafall, men nu har vi lite aningar om att han fått vita-prick :(
#6 Jag tror du menar #2 där va? 

Mvh Stephanie 

Haha ja självklart :)
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08