Akvarium iFokus

Akvarium

Etikett: allmänt
Läst 2091 ggr
Tetran
0

Söker "Roliga" fiskar

Har det lite "tråkigt" i min stora burk. ca 300 lit. Jag har Dvärg Gurami 2 par och 3st silverhajar, 3 botior, en Ancistrus o lite olika sortens tetror, men jag tycker det e för "stilla", för tomt… E det nån som kan ge mej nåt bra tips på nån/några sorts fisk som det e lite fart i? men som ändå inte stör Guramisarna när dom bygger… O gärna då nån/några sorter som blir lite större…

Electron
0

Släng i lite ciklider så ska du få se på skoj Skrattande

sussa08
0

Jag tycker du ska ta ur hajarna :P  De kommer inte trivas när både dom och ex botiorna växer till sig :P

Jag gillar levandefödare! De är det far i XD men de blir nog mat åt dina hajar om du ska ha dom kvar :P Blir nog tetrorna också efter ett tag

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

[Isa96]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag ingen aning om vad som passar till fiskarna du redan har, men själv tycker jag att det är mycket fart i platysar. Mina 2 Platy tjejer är jättebusiga och far runt som raketer i akvariumet, dom är så söta och jagar bubblor och nästan lindar in sig i växterna, dom e super roliga! Dom är ju levande födare också så det är ju extra roligt, guppysar brukar det ju också vara fart i :). På bilden har vi Fanta.

/Isa96