Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettförlossning-bb-barnkammare
Läst 2591 ggr
tottan456
0

import av akvariefisk

jag undrade om man kunde importera akvarie fiskar?

var i så fall?

BrallarN
0

utlandet?

Susanne
0

Ja, de flesta seriösa akvariebutiker tar in viltfångade fiskar på beställning. Dock kan man få vänta länge innan leverantören får in just precis den fisk du vill ha. Den som väntar på något gott … väntar alltid för länge Flört

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

tottan456
0

ja akvarie fiskar från andra länder.

volvo-sport
0

beställ fiskarna hos din djuraffär …

sussa08
0

Borde du väl veta, om du håller dig med lokal och allt tottan?

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

kent
0

ja man kan starte med att tänka på om man vill ha vildf…månge akvariefisk finns i riskzonen idag på grund av man har fisket för mycket….eller man har startet en räkodling …man kanske har fällt skogen.

nej du köp den odlat fisk som finns , det tyckar jag.Cool

sussa08
0

Kent skriv på svenska jag kan inte läsa danska XD Kyss

Kan iofs inte läsa svenska heller Oskyldig

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

kent
0
BrallarN
1

#7 du skojade väl om att du inte förod vad han skrevförvisso att jag är halv dansk men jag har aldrig fått lära mig danska så jag trode bara ahnskrev lite slarvigt det är ju skrivet på svenska ord faksikt

sussa08
0

Skojar gör jag inte, men överdriver :) Har grav dyslexi när det gäller läsning, tyvärr :P

Kent skriver ibland på det danska settet att anvnda vokaler ^^ Förstår för det mesta, ville mest retas lite med honom XD

tottan456
0

vet ni var man kan köpa i från?

tottan456
0

importera fiskarna i från. villket före tag?

sussa08
0

Zoobutiker.