Posthornsägg? :O :O
Hej! nu ser jag att ett av posthornen har något slags genomskilnigt som det ser ut att vara typ genomskilniga rom som är i en kaka på ryggen och det är på akvarieväggen också… är det posthornsägg? lägger posthornen sina ägg på väggen och på ryggen? 

putt.. :)
Jess box, det är ägg!

Komiskt att någon av dom andra lagt ägg på snäckans rygg

åå vad roligt! :D är det posthornsägg? (så det inte är någon annan typ skräpsnäckas ägg) :P
haha jaa det var väldigt lustigt!! ^^
ja det är posthornsägg, men om du har nånn skräpsnigel så kan det lika väl vara från en sån

nä jag har tagit bort skräpsniglarna ;)
ok kul :)

åå ja vad kul! :D när jag först köpte snäckor måste jag erkänna att jag tyckye dom var lite läskiga… :P men sen när jag haft dom ett tag är jag helt förälskad!! :D dom är så gulliga, fridfulla och snälla! och är hur bra som helst på att göra rent!! :O :D
Hur lång tid tar det innan äggen kläcks? :)

Vad spännande jag har med lite ägg. Och visst är de fantastiska på att göra rent.
Vilke fina bilder du tar förresten, vad är det för kamera du har? Måste vara någon slags macroobjektiv eller?

#11 jaa! vad kul! :D jag har hittat 6 kakor! :D
Tack! :D jag har en nikon D40 :) och jag har normalobjektivet som man fick med, för mitt bästa objektiv ska man fota mer på långt avstånd ;) men sedan när jag har laddat över bilderna från kameran till datorn så klipper jag ut den del av bilden jag vill ha så de inte blir så långt ifrån ;)
som den här bilden… nu är den normal :)…

det är mer är 11 kakor
oj, oj, oj vad många det kommer bli!!!!
Jag kommer sälja massor! :D är det någon som vill köpa? :D

vilken färg är posthornen när dom föds/kläcks? :)

Mycket bra bilder.. Det lutar åt en Nikon D40 

hehe^^ aa jag tycker Nikon D40 är jätte bra! :)
jag har nikon D300 den är också bra :P (sorry OT)

men den är hur dyr som helst!! :O min kosta 10.000 den kosta typ 20.000! :O fasst båda har nog sjunkit i pris… jag köpte min D40 för 2-3 år sedan… :P
kostade våran så mkt? :O hehe… kostade den inte typ som din?

nää, din pappa bah: "ni får vara försiktiga med kameran för den kostar 20.000, så sätt den runt halsen" :P och så är den bättre än D40.. :P men D40 är också bra ;)
jaha xD okej .:P

:P:P