kärlek=)
jag måste bara utrycka min glädje och kärlek till slöjstjärtar! De är i mina ögon den ultimata fisken, och jag kommer förmodligen aldrig tröttna på dem =)
När man kommer och tänder lampan på morgonen möts man av dessa små hungriga ögon, och när man vill ha sig lite kel så är det bara att stoppa ner ett finger så är de där på en gång och "pussar" =)
Inte nog med detta, jag kan titta så dem i evigheter, de är så vackra! Med sin knubbiga lilla kropp, långa fenor och vackra färger.
Jag tycker det är så otroligt tråkigt med sk. Sällskapsakvarium. Mollys, svärdbärare, guppys mm, får folk aldrig nog?
Haha, vet att jag är lite partisk, men jag älskar de små långsvansarna! Nu är klockan också mitt i natten, och jag behöver antagligen sova, så jag hoppas ni har läst detta med en smula humor =)
Vilken art brinner du för?

E många arter jag brinner för, men malarna har alltid varit bland mina absoluta favoriter! Men just nu e jag "torsk" på Endlers!! 

* dubbelt…
Jag tycker oxå slöjisarna är jätte vackra! Men har haft sån otur med dom.. Hade från början 8 nu är det en ensam kvar.. alla har dött ifrån mig. Något tokigt måste jag ju ha gjort.. men jag vet inte.
Jag kan nog inte riktigt bestämma mig.. Guldfiskar, Malawis, tetror, Kampfisk, Guppy………. Nä, går inte att välja…. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Fiskpinnar är ju aldrig fel
Nä, skämt åsido så är jag mest förtjust i malar och barber(dom livliga men fredliga).
2 andra favoriter är förstås koi och Guldfisk! Mina 3 koi är definitivt inte klass-a koi, men jag uppskattar deras inre skönhet =). De var väldigt tama i somras, men nu när de går inne har de förvildats lite..
Någon mer här inne med koi?