Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 737 ggr
kybele
0

Mitt nyköpta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan,ville bara visa lite va jag gjort ine i mitt lilla akvarie.. de är 6kantigt 60liters men är redan  på jakt efter större :) Haft detta 1½vecka nu :)

KerstinL
0

Fint!! Visst ger det mersmak??!! ; )

Vi började med ett akvarium och har nu 5 st hemma och en lokal med ca 80-100 st akvarier, stora som små.. ; )

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

[Katteeen]
0

Nice :) Har man ett så vill man ha flera, som Kerstin sa :P

kybele
0

:) tack tack mm,sitter o funderar på saltvatten akvarie men sammtidigt kan de nog vara bra om man lär sig om sötvatten först skulle jag tro :)

[Katteeen]
0

Saltvattensakvarium är nog inget man börjar med som nybörjare.. Har kollat runt lite själv och det verkar inte lätt precis, och dyrt är det också. ;)

volvo-sport
0

saltvatten ja då ska man vara påläst å kunna lite om fiskar pumpar saltvatten det är inte bara att starta upp inte….

även dom som är duktiga misslyckas

maggan
0

Någon som kan berätta lite om hur man startar saltvatten och vad man behöver. Har en dröm om sjöhästar. Hur stort akvarium bör man hasom minst?

MagArne
0

Om ni känner för lite mer avancerade akvarier så kan växtakvarium vara något. Man kan väl säga att det är steget mellan ett sötvattenakvarium och saltvatten.

Då behöver man lite mer koll på vattenvärden samt kan experimentera med olika sorters belysningar och koldioxidgödningar. Kul och lärorikt men inte lika dyrt som saltvatten.