Idagidag 6/7
Idag gick jag upp 6:30 för att åka till stallet. Benen är inte lika sönderbrända längre så jag tog jeans på mig:P Pållen var jättesur så jag stod bara i stallet och redde ut svansen, när jag sen släppte ut henne i hagen igen efter lång tid kom hon t.o.m. till grinden när jag skulle gå! :O Då blev jag lite sur, det gör de aldrig när man behöver det x')
När jag kom hem mailade jag en gård i värmland och frågade om jag kan praktisera där 5 veckor när skolan börjar igen.. *hoppas*
Efter det fångade jag mat till fiskarna ^^, Första gången de får levande :D så hoppas att dem blir glada!
Nu ska jag äta snart och sen ska jag logga in och svara på allt jag kommer över! ;) Vad har ni gjort idag?
Uppenbarligen var det ingen som gjorde nåt igår.. Det kanske var så att alla var döda, och återupplivades imorse 

Var i stallet hela dagen i går.
I dag har jag varit och kollat efter tröjor och varit och matat katterna i stallt. Ösregnar.
Jag har suttit vid datorn idag, och igår var jag hos pappa hela dagen och firade Stina, Gustaf och Emil (alla tre fyller år ganska tätt) :)

igår va jag i lokalen hela dagen…och odla fisk/växter.
Och jag var med Kent… ; )
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#4 och 5: Gud vad härligt att kunna åka till ett eget ställe och göra det man tycker om :) Skulle inte tacka nej till en akvarielokal ;)

idag ska jag ner till lokalen och rengöra en massa akvarium
kent du kommer väll ner i eftermiddag ?????

ajust det du jobbar jhu så d blir väll ikväll *L*