Mina fiskar!
Hej!!!
Jag fick fyra fiskar av Katten_ (johanna) Som gjorde så att det blev lite liv i dom andra två fiskarna (som satt i ett hörn hela dagarna annars) Men nu är det andra pannkakor! Nu simmar dom som bara den och försöker skaffa yngel ^^ Det kommer några bilder på fisken!
Kommentera inte förns jag säger till!

Nu får ni kommentera!

#4 Coolt!!! typ lika mönster på svansen hade den oxå! (asså att det inte är helt normal formad)
Vad fint det blev Lina! =) Tycker du har fått ordning på akvariet jättebra, helt utan min hjälp! ^^ Nu fattas det bara lite växter så blir det skitsnyggt, och kanske vi ska sätta dit bakgrunden igen? Iallafall, jättebra gjort! =D

#8 Tack så mycket! =P Vet du vart bakrunden är?
Nae, vet inte riktigt vart den tog vägen? Hmm… Vi får väl leta reda på den om du vill ha den. Annars finns det ju på djuraffären ;)

jätte fina fiskar har du iaf :D

#10 ja man kan ju alltid köpa nåt nytt (om man har råd;) ) Får väl leta efter den först då…

#11 Tack så mycket! Du oxå! ^^ (lika typ ju)
#12: japp, bara att börja leta ;). Men växter har du väl råd med va? Det är ju liksom ganska viktigt. :)

#14 Jag sa ju att jag hade pengarna kvar till dej på msn ju! alldeles nyss :P
Jaha, hihi, är ju lite senil som du vet.. ^^

#16 Ja, Det vet jag! ^^

#16 Ja, Det vet jag! ^^

Vad fint det blir. Tycker det är så roligt att se era fiskar. Skojigt att det vart mer fart på de andra fiskarna i och med tillökningen också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#19 Tack!

Ska ta en bild hur det ser ut nu i mitt akvarium för jag har köpt växter och mer fiskar!

Fiint! =D Blev helt annat med växterna och lite andra fiskar ju! =) Jättefint! ;)
(Kan säga till er som undrar över svärdbärarna att vi ska starta upp 112-Liters akvariet igen, och innan svärdisarna är stora kommer de flytta dit istället. ;) )

Vad fint det börjar bli. Lite växter gör stor skillnad. Och så trivs fiskarna bättre med.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fint akvarium Lina!!!

jätte fint akvarium lina 
VRooster

Tack Tack!

Vad snyggt med den färgglada ihåliga stenen! Vill ha!!
#32: De där stenarna är ganska vanliga på djuraffärer tror jag, har sett många som har såna i sina akvarier. Kanske din djuraffär också har, bara att du inte har sett dem? =)

Får ta och gå på skattjakt. Har ju snart ett nytt akvarie att inreda! 
#34: Ja, det får du göra! =) Vad kul med nytt akvarium. :) Lycka till med det!
Va fint det blev……nu ska du bara hitta bakrunden!
//Elinor http://skimmelochskack.blogg.se/

#36 jaapp ^^ jag har inte hunnit med de..
#37: Lina! Jag har "letat" efter dig! Du har ju inte varit inne på hela dagen ju.. =P

#38 YES du är här! JAAA du loggade in yeeey!