Trevlig sajt!
Jättefin sida! Tänk så mycket olika arter det finns under vattenytan! Här tittar jag in emellanåt. Har inga fiskar men de är fantastiskt vackra att se. Lycka till med sajten!
Vh LenaB
Jag har haft akvarium tidigare men just nu är det enbart katter här hemma. Ibland saknar jag att kunna sitta och kolla på lugnet i akvariet, det är avkopplande. Katterna brukade också gilla att sitta och kika på fiskarna men där handlade det nog inte om avkoppling utan mer om "tidsfördriv"
men stimulans fick dom ju i alla fall.
Lycka till med sajten!
/Lotta
/Lotta
Måste hålla med. En fin sajt.
**MVH Cerrolyn

Tjusigt tjusigt.
Vilken behaglig mintgrön färg du har bland texterna.
Det här kommer att bli en intressant plats.
Grattis och lycka till.
Jag håller med :) Jättekul med en sån här sida ^^
Hanna

Äntligen!
Jag har sett fram emot denna. Har ett tag fött upp Mollys och Danios men just nu är det bara sällskapsakvarium här hemma för både två och fyrbenta familjemedlemmars glädje.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Ja, lycka till!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Lycka till!

Blev jätteglad när jag fick se att den här sajten fanns!!! Har inte upptäckt det förrän idag!! Men den har väl inte funnits så länge kan jag tro..?
Startade sajten första februari.. Känns jättekul att intresset finns, har ju varit "akvarienörd" rätt många år nu.. 
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Den här sajten är verkligen efterfrågad. Långt innan starten. Och jag har verkligen velat ha Kerstin eller Kent som värd hit. Och tänk jag fick min önskan uppfylld. Kerstin som värd och Kent som Medarbetare. Kan inte bli bättre. Här har iFokus fått en sajt med bra kunskap.
Och sedan att den vart så snygg, det är bara bonus.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kan inget annat göra än att hålla med.
Den här sajten har fått mig att ännu mera längta efter att få bo i ett större hus (bor lite för trångt) och skaffa mig ett akvarium.