Akvariepall
Spännande 😀
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI

Jättefin 🤗
Åh, nu saknar jag mitt akvarium i badrummet! Finns inget bra ställe för ett sånt i nya huset.
#2:
Hej 5ara, kul att se dig här 😀 Förstår att du har mycket att stå i.
Jag får se om det blir trevligt att ha ett akvarium i badrummet men det känns så 😀 Nu är det dock renovering i vardagsrummet som gäller så det tar lite tid att även få akvarierna i ordning, men det blir säkert bra med tiden 😀 Pallen har i alla fall fått fötter nu, jag vill inte att den ska bli blöt om benen hehe.

Ja, det blir verkligen fullt upp emellanåt 😅 Vi håller på att fixa i huset och är dessutom halvvägs in i en graviditet så vi har även börjat ordna med sådant som hör den kommande tillökningen till.
Vi kommer, åtminstone temporärt, minska ner på antalet akvarier till 5 st.
Hoppas att er renovering flyter på så bra som möjligt och att vi får se badrumsakvariet igång tids nog 🤗
#4:
Wow! Grattis! 😊 Förstår att ni har att göra.
Hur många akvarier är det nu hos er? Hade varit kul om du hade uppdaterat mig/oss 😊
Mitt badrumsakvarium är redan igång. Det står just nu på mitt arbetsskrivbord och innehåller den sista kvarvarande smaragdrasboran, ett ganska nytt gäng med galaxungdomar, hornsnäckor och white wizard-avkommor. Håller även utkik efter några snygga räkor 😊 Just nu är det väldigt överväxt och borde rensas men jag gillar de stora Heteranthera zosterifolia eftersom de ska in i mitt kommande sydamerikaakvarium.
Akvariepallen i badrummet väntar egentligen bara på att bli i lod (vilket var svårare än jag/vi hade trott) för att få in badrumsakvariet där. Bifogar en bild på akvariet från nyss.
- Redigerat 2022-01-08, 13:54 av fluffis

Blev ju jättefint 🤗😀 kul!!!
Tack! Kommer bli en uppdatering sen när vi är helt på det klara med vilka akvarier som ska få vara kvar och vilka som stängs ner.