Annons:
Etikettersäljes-köpesbutiker-föreningar-och-länkar
Läst 371 ggr
Choffa
2021-04-14 21:13

Fiskmarknaden köp och sälj

Hej!
Tänkte tipsa om en ny hemsida som jag och en polare utvecklat där man kan köpa och sälja allt inom akvaristik, men främst inriktat på fiskar. Tanken är att man lättare än nuvarande lösningar ska kunna hitta det man vill genom sökning/filtrering.
Annonser är såklart gratis och arbetet med hemsidan sker ideellt.

Kom gärna med feedback.

Fiskmarknaden


Medarbetare på Akvariefisk.

Kolla in Fiskmarknaden om du ska köpa eller sälja akvariefisk.

Hos Fiskmarknaden kan du enkelt sälja dina akvariefiskar, helt gratis.
Annons:
Mateoz
2021-04-14 21:58
#1

Så härligt med en sida dedikerad för akvariehandel! Tycker den ser och funkar riktigt bra änsålänge. Förutom fler filtrerings funktioner (ex plats, annonstyp, kategorier) kommer jag inte på något som kan läggas till. Stort tack till er som fixat ihop detta :)

Choffa
2021-04-14 22:41
#2

#1: Ja, det känns som att alla blivit så utspridda nu på olika band-sidor och allt vad det är.
Filtrering på kategori och län finns om du trycker på "Filter" bredvid sökrutan. Kanske behöver förtydligas?

Tack själv! Kul att få feedback när man lagt ner en massa tid och energi :)


Medarbetare på Akvariefisk.

Kolla in Fiskmarknaden om du ska köpa eller sälja akvariefisk.

5ara
2021-04-15 09:19
#3

Vilket initiativ! Vore extremt bra ifall det gick att få den spretiga försäljningen av fisk mer samlad 🙂

Maleficum
2021-04-15 10:56
#4

Super! Verkligen något det finns behov av!

Har själv fiskar jag velat hitta hem till ett bra tag nu men inte riktigt vetat vart jag ska försöka annonsera om dem.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Draken
2021-04-15 11:44
#5

#0: Jättebra initiativ. Har skrivit in mig på hemsidan :)

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Choffa
2021-04-15 11:48
#6

#3: Tack! Ja, det tycker vi också. Vi har ju fått in en del folk på sidan men det är ju den knepiga biten :)

#4: Tack! Du är välkommen att annonsera! Jag har själv lyckats blivit av med några fiskar via sidan :)

#5: Tack och välkommen :)


Medarbetare på Akvariefisk.

Kolla in Fiskmarknaden om du ska köpa eller sälja akvariefisk.

Annons:
Upp till toppen
Annons: