Annons:
Etikettallmänt
Läst 276 ggr
Nalle1976
2020-11-18, 02:27

Är detta en hemsida för Draknästet?

Jag noterar att draknästet har dom enda rubrikerna här i flödet, dvs foton mm, är detta din hemsida eller får övriga medlemmar vara med i rubrikerna med sina inlägg också här i rubrikernas flöde? Jag själv skulle bli Medarbetare här men har inte hört nåt mer……

• Redigerat 2020-11-18, 02:31 av Nalle1976
Annons:
Maria
2020-11-18, 07:15

Snabbt kollat så har jag 12 olika inlägg i flödet av andra användare.

"Dom enda rubrikerna" kan inte stämma eller hur menar du här?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Nephi
2020-11-18, 07:15

Jag vet inte vad du ser, men det finns många andra rubriker och trådar här inne som inte är Drakens 🤷🏼‍♀️

Du tycker inte det skulle vart smidigare att ta detta i PM med Draken istället?

Ägare till en Australian Shepherd, en LaPerm och 3 akvarium 😁

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Moon AppleGrey
2020-11-18, 07:50

#0 Flödet… det är inte löpsedeln du menar, då?
Isåfall så vore det inte så märkligt då Draken är admin och det är bara admin och Medarbetare som kan lägga till artiklar där.

Annars så håller jag med #2 om att det hade varit bättre att PMa Draken.

'We're All Mad Here'
Alice's Adventures in Wonderland

Värd för Musik, Sagan om Ringen & Återbruk.
Medarbetare på Hår, Medeltiden, Te & Vikingar

"If only I could be a merman" / Billy 🧜‍♂️

5ara
2020-11-18, 11:56

Ja, forumets ”framsida” är det främst Draken som administrerar men i listan över trådar så är det helt enkelt de som det skrevs i senast som är överst, bortsett från fastnålade ämnen som är aktuella hela tiden.

Draknästets_Reptiler
2020-11-18, 13:30

#0: Jag Administrerar sidan och löpsedeln är det i huvudsak jag som uppdaterar. Det görs i samråd med medarbetarna. Jag publicerar det VI kommer överens om att det skall publiceras.

Du blev tillagd som Medarbetare, men sedan försvann du bara.Hade du tittat in på sidan, så hade du sett att du låg som Medarbetare. Du var aktiv på flera andra siter, så det räckte med en knapptryckning, så skulle du upptäcka att du var Medarbetare. Jag tog bort dig efter ett tag då du inte visade något intresse alls.

Annonsreglerna och sitereglerna var sedan 2014, så vi kom överens om att vi skulle uppdatera och skriva om dem i ett nytt inlägg med nyare datum, och eftersom det var jag som publicerade dem, så blev det mitt namn som syndes.

Utöver det så har jag tre trådar i flödet som jag har startat, 2 utav dem är mina egna som nyligen är uppdaterade, därför syns de i flödet, och en är Dagens Bild. Annars så ligger det flera andra trådar i flödet.

Jag vet inte vad är bitter och upprörd över, men diskussioner som detta skall tas i PM. Jag låter tråden ligga kvar så länge, men skriver du mer av liknande karaktär, så får du en biljett ut från siten. Har du mer att säga till mig direkt, så tycker jag du tar det i PM.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

• Redigerat 2020-11-18, 13:32 av Draknästets_Reptiler
Draknästets_Reptiler
2020-11-18, 14:00
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

#0: har skärmdumpad meddelanden som gick mellan oss när du blev Medarbetare, efter sista meddelandet, hörde vi inte mer från dig.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Annons:
Nalle1976
2020-11-18, 18:36

Ok, jag missuppfattade en hel del, jag får göra min läxa, tack för era svar.

Upp till toppen
Annons: