Inredningstips mottages
Har en del i mitt stora kar som är väldigt tomt.. Det är väl iofs ganska kul, då malarna gärna är just i denna rot. Men det ser så tomt ut!
Vad skulle ni ha gjort? Vill inte flytta roten då jag är nöjd med möbleringen, men det blev så tomt just där..
Har funderat på nån växt, men vet inte vilken 😂
Ber om ursäkt för halvklasser bilder, fick ett gäng scalarer som ville vara med i bild, som jag fick försöka locka bort 😂
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Någon liten stenhög med någon mini-anubias växande på kanske? :)
-

Skulle först vilja lyfta att din stamväxt till vänster nog gärna vill ha lite mer plats. Om du planterar stammarna med lite mer mellanrum så kommer de få mer plats och mer ljus, så då kommer de trivas bättre! Om de är så tajt planterade finns risken att de misstrivs och de blir angripna av alger istället 🙂
Angående inredning så hade jag kört med sten, kanske lite mer rötter och framför allt växter. Många fiskar tycker att det blir lite halvläskigt med för stora öppna ytor, så jag kan tänka mig att du kommer få fram fler fiskar om du ger dom mer gömställen även på dom ytorna 👍
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk

Menar du den i hörnet? Vill helst ha mer växter 😋
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪
Växten i vänstra hörnet kan du med fördel flytta in en bit i karet och plantera med stänglarna en bit isär.
Ett stenrös eller rötter som kan bli ett bra grottsystem beroende på hur du ställer dem :)
Mvh./ Draken
VENI VIDI VICI