Har haft en del kunder som kommit in med fisk i fryspåse, och det är väl inte optimalt eftersom de ofta går sönder lätt men det funkar kortare stunder om man är försiktig och varsam.
-
För föreningen, klubben, klassen, skolan, bloggen, hobbyn, intresset, spelklanen, familjen, kompisgänget, bostadsrättsföreningen, samfälligheten...
Kom igång på några minuter. Gratis förstås!
Hmmm… synd att du inte hade något lock till hinken. Det tycker jag är bäst att ha fiskar i. Det kan ju gå med plastfolie och sen typ silvertejp runt kanten men lite vatten kommer nog slinka ut ändå. När jag sålt scalarer så har det blivit i fryspåsar. Har inte hört något negativt om det från de som köpt men ultimat känns det inte. Jag tar i så fall en fryspåse som jag sen lägger inuti en annan plastpåse; typ tjockare avfallspåse. Sen ställer jag ner påsarna i en pappkasse där de i regel står stadigt.
#7 Ska de fraktas 15 mil, så är det inte optimalt med fryspåsar. En hink med lock är det bästa isf. Eller fråga på Arken om de har några påsar du kan få köpa av dem.
VENI VIDI VICI
Precis som tidigare gånger du frågat… Fortfarande för tidigt även med dessa 😉 Fina är de!
Så bra att du köpte en hink med lock 👍
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Jättefina :)
VENI VIDI VICI
#20 nä, han är lite för snäll för det 😂 men som sagt, jag har hellre en snäll hane än en hane som är en terrorist. De andras kön kommer visa sig förr eller senare 😊
#15 Jag glömde svara dig, jo deras ryggfenor är olika 😊 den bitas ryggfena smalnat av till en spets, medan den gul är bred hela vägen och rundad spets 😊
Låt inte en dålig gårdag, förstöra en bra idag ❤️
Sajtvärd på Jourhem
Man ska säkra dyrbar last 😃
VENI VIDI VICI