I akvarietankar
Hej och hå,
Jag är sjukt sugen på att skaffa ett stort akvarium igen, jag har ett 30 liters för tillfället med en kampfiskhane i. Jag funderar på ett Juwel Rio 180, var och kikade på ett idag och det var förvånansvärt smidigt med tillhörande bänk. Jag bor inte stort direkt ;) Jag är ganska grön på det här så är Juwel Rio 180 ett bra kar? Lär återkomma med fler märkliga frågor 😃
Jag har två Juwel, ett 450L och ett 240L och tycker dom är jättebra. Enkelt, smidigt och snyggt. Jag kan inte tänka mig att köpa någon annan sorts akvarium.
Juwel Rio är suveräna kar =)
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Funderar lite på Lido 120 också men tänker mig att måtten skulle begränska fiskvalet ganska rejält iom att det bara är 61 cm brett. Tänker jag rätt där?
#0 Juwel är jättebra akvarium,. Har själv 2 Juwel Rio 240 och ett Juwel trigon (hörnakvarium på 225 liter)
#3 Det är ju ganska liten simyta, så¨tetror är ju inte riktigt att tänka på då de är ganska snabba simmare, men det finns ju rasboror t.ex och ett Dvärgguramipar skulle du kunna ha i karet :) Finns andra också som skulle trivas utmärkt i Lido 120 :)