Fiskfoder
Är det någon som kan rekommendera ett bra fiskfoder? Vill gärna köpa stora burkar på en gång.
Mycket fisk, stora burkar. Mindre med fisk, mindre burkar. Näringsvärdet sjunker så det är bättre att köpa mindre och oftare faktiskt.
Vilken typ av foder är det du vill ha?

Repashy, helt klart. :)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Ja helst vill jag undvika flingfoder :)
Fryst mat eller levande är bra mat. Jag gör räkmix själv. Recept finns på nätet och man kan modifiera lite så det passar de fiskarna man har. Det är absolut det billigaste.
Många använder Repashy och gillar det. Jag har inte använt det, tycker det är dyrt, så jag kan inte uttala mej om det : )
Ska spana in Repashy :)
Finns en uppsjö av olika foder man kan köpa. Det bästa är att du åprovar dig fram, köp små burkar av olika sorter, så ser du vad dina fiskar gillar bäst.
Jag kör tropical softline (basfoder), Hikari, Dr,bassler, algtabletter (hikari) och Algae wafers mix till snäckor och corydoras.
Kommer börja göra egen räkmix igen, gjorde det alltid förut, men sen blev man för bekväm, men jag skall ta mig i kragen ;)
Jag använder ett från Vitakraft, det heter premium vita flakemix. Står att det funkar till alla sorters fiskar.