LEK - Jag vill se...
De flesta vet nog hur leken går. Jag lägger upp en bild och skriver vad jag önskar se bild på i nästa kommentar. Den som skriver kommentaren efter min lägger då upp en bild på det jag önskat se. I samma kommentar skriver du vad DU önskar se i kommentaren efter din. Och så vidare. ;-) Regler: - Det måste vara din bild, eller du på bilden. - Det finns ingen gräns för hur många kommentarer du får delta med. - Inget otrevligt eller andra oönskade kommentarer JAG VILL SE… ett yngel! :-) (Leken fångade min uppmärksamhet på en annan ifokus-sida, idén är alltså inte min)
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Jag vill se …..en Guppyhane
Jag vill se… en corydoras
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Jag skulle vilja se ……En slöjstjärt
Jag vill se…. en malawi!
Jag vill se en ål
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Jag vill se… en L-mal
//GuUuLd,
-IE Photography-
En rosa äppelsnäcka. Jag vill se… en färgbomb! Fisk/korall/växt/amfibie eller vad som helst
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Jag vill se… en svärdbärare
//GuUuLd,
-IE Photography-
Jag vill se en vacker växt
Jag vill se en dräcktig fisk
Faton, du skrev ej vad du ville se? :)
Jo det står där under 😅
Oh förlåt, missade det ;)
Jag vill se…….. Bild på grönsaks- kalas
Jag vill se……. en biotop!
Jag vill se…………En undervattensdjungel
Jag vill se en ovanlig firre
Jag vill se …..en regnbågsfisk
jag vill se …din favoritfisk
Jag vill se en fisk du haft men absolut inte kommer skaffa igen…
Jag vill se…… ett corydoras stim!!
Äh ger upp… kan vi lådsas som att det finns en bild på en slöjtjärt här?
Haha jag ser den 😝
Oj glömde… Jag vill se en stiphodon
Jag puttar upp den här tråden. Torreador, har du något annat du önskar se istället? 😃
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Haha ok, jag vill se en korall
Jag vill se …….en ancistrushane
Kan tillägga att det e barnen som "råkat" mata lite för mycket. Han va mycket nöjd dock, hahaha
Wish i was a little bit stronger 
Jag tycker att min ljusblåa guppyhane är riktigt vacker… :-) Han skiftar även i grönt. Här festar han på en bit av en kokt ärta. Jag vill se en ståtlig ciklid!
Riktigt, riktigt Vacker. 😍 Nu blir jag avis. Har blivit guppysjuk, hahaha
Wish i was a little bit stronger 
Näh den la sig på sidan. 😕 Äsch, ni får luta huvudet! 😉
Hah inte bästa bilden men får la duga(;
Tittut :-)
Jag vill se något djur i akvariet som inte är ditsatt av dig utan som bara ploppade fram.
Nu får min gamla Fjärilsciklid hoppa in som en rolig fisk 😉
Jag vill se… en körsbärsräka!
Röd juwelciklid
Jag vill se en Regnbågsfisk.
Vill bara avbryta med att säga. Vilken rolig tråd