Frågor om pansarmalar
Hej, jag vill gärna ha prisexempel på följande arter : Corydoras duplicareus Corydoras panda Corydoras metae Corydoras habrosus Corydoras pygmaeus Vilken av ovanstående arter skulle du rekommendera till ett 110L akvarium, om jag inte håller någon annan art ?
Jag ska till en zoohandel idag, så jag kan kolla upp några priser om dom har ovanstående corydoras. Panda finns i alla fall :-)
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Jag köpte panda för en vecka sedan, och de kostade 59 kr, st. 3 för 149 ;) Arken i Sundsvalls city :)
#2 För mig blir det besök på arken i kungens kurva idag, så då får vi se om dom har samma priser ! :p
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Här i Göteborg köper jag panda för 49 kr/st.
Duplicareus brukar ligga på runt 100-150kr/st
Panda runt 30-60kr/st
Metae runt 50-70kr/st
Pygmaeus runt 20-30kr/st
Habrosus runt 20-30kr/st
Priserna kan skilja sig en hel del mellan olika butiker.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
På arken zoo i kungens kurva hade dom: Aeneus 39kr st Aeneus "albino" 59kr st Aeneus "black" 115kr st Trilineatus 79kr st Paleatus 39kr st Sterba's 99kr st Panda 49kr st Habrosus 89kr st