Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 674 ggr
love-child
7

Beroende

Slog mig idag att jag blivit helt beroende av akvariefisk i fokus, hahaha. Hinner inte vakna innan jag är inne på sidan å kollar läget. Tittar in stup i kvarten hela dagen och det sista jag gör innan jag lägger mig är att titta hit. Jag har ju blivit värre än när jag hade facebook. Ja, jag har ingen FB, hahahaha

Tämk att jag inte ens var intresserad av akvarium innan. Var hos min svägerska på barnkalas å såg deras kar å blev förtrollad. Började med ett 45 L kar och sitter nu med ett 375 L å e fortfarande inte nöjd, vill ha större vill ha mer. 🤪

Har ju en diagnos på ADHD som kanske gör mig lite mer besatt men svägerskan är ganska tokig hon med. '

Jag är så glad att jag hittade hit så att jag kan få svar på alla mina tusen frågor och få dela med mig av min passion. Trodde i början att jag å Eva (svägerskan) va i princip ensamma om älska akvaristik men ack så fel jag hade. 

// Lilja

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Elin16
1

Känner exakt samma som dig! Älskar verkligen sammanhållningen vi har här på sidan! ;))

My Aqua
1

Haha jag är precis likadan, började med ett litet 30l kar med en Kampfisk, efter några år har jag lyckats klämma ihop 4 till kar i mitt lilla sovrum och mer kommer!😂Jag kollar här på forumet säkert 5-10gånger per dag! verkligen beroende framkallande!😃

Akvaristen
2

jag är ny här och håller på att köpa in saker för att starta ett nytt större akvarium.

Torreador
1

Fniss känner igen mig 😂

Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu

Tjeja
1

Ja det är väldigt trevlig stämning på den här siten! 😊

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

love-child
0

Hahaha, då är jag ju inte ensam. Va kul! 😃

Wish i was a little bit stronger Förlägen

Draken
2

Det känns jätteroligt för oss Medarbetare att ni är så positiv till forumet, det är det vi har strävat efter hela tiden, och tydligen så har vi lyckats ganska bra med det 🙂

Och jag kan garantera, ni är absolut inte ensamma. Jag som har stor familj (7 hemmaboende barn och en make i en 5 rummare på 140 kvadrat) har 4 större och 2 mindre akvarium igång, inklämd i vardagsrum och hall på övervåningen :p

Mvh./ Draken

SKK ansluten uppfödare. Långhårig Chihuahua

Kennel Teiashis