Vilka Fiskar?
Det låter som att ditt kar redan är ganska fullt. Guppy förökar sig gärna väldigt mycket så dom är inget bra alternativ. De flesta malar och så kallade "städare" blir för stora för ditt kar så dom funkar inte. Eventuellt ottosar men dom är stimfiskar, så det skulle bli alldeles för fullt. Jag tror alltså inte att du kan få in så många fler fiskar än vad du redan har. Eventuellt någon Platy till, men det tror jag kommer ske av sig självt om du har honor och hanar blandade… :-)
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
okej tack för ditt svar.
2 större stim är lite för mycket i ett akvarium på 90 liter, ett stim och en art av något annat räcker gott och väl, man måste tänka på vattenvärdena också.
Du har mer fiskar i ditt 90 liters än vad jag har i mitt 112 liters (mer 'än dubbelt så många faktiskt) och jag tycker 112 litern är full nu.
Jag håller med de andra. Ditt akvarium är fullt. Det finns inte plats för några fler fiskar tyvärr.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Om jag skulle ge bort rosentetrorna skulle jag kunna ha nån annan fisk då. Btw har aldrig sett ett yngel och har inte så många gömställen för jag vill inte att platysarna ska bli för många.
Jag tror inte du kan ha någon annan fisk, även om du säljer/ger bort rosentetrorna, akvariumet är överfullt.
Håller med rovfisk.
Medarbetare på akvariefisk ifokus