TACK MIMÅNE FÖR ALLT
tack så sjukt mycket för att du ger mig råd och vill prata lite med mig ofta. att du ens tog upp mig i den där medarbetar frågan gör mig jätteglad!😃du ger andra goda råd och sprider skön stämning och gör mig och andra glada.👍😃❤️
Vilket fint inlägg. 🙂
Nu är det du som sprider skön stämning och gör andra glada🙂 Så glad och rörd jag blir över ditt inlägg. Det var jättefint av dig. Tusen tack för dina värmande ord.
Jag vill också säga att alla som behöver extra råd och stöd alltid är välkomna att ta kontakt med mig eller de andra medarbetarna via privat meddelande. Vi hjälper alla så gärna till. Ofta får man mer ut av att skriva i ett inlägg i forumet då fler personer kan svara, men om man vill så är man välkommen via privat meddelande också.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Ja, vilken tur vi har både Mimåne och medarbetarna här! Såklart också många andra härliga medlemmar. Massa glädje på den här sidan, underbart. =)
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
Men kom ihåg att vi alla tillsammans gör sajten till vad den är. Utan var och en av er så vore den ingenting. Jag tycker att alla här, stor som liten, kan ta åt sig av sajtens framgång🙂
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Kloka ord #4
En sockerfri Monster, en hund och en motocrossbana med f&f's. Bättre än så blir det inte.
Medarbetare på Ridsport & f.d. medarbetare på Akvariefisk
jazz