Tips på Facebookgrupper?
Är ni medlem i några akvaristiska grupper på facebook som ni tycker är bra? Har ni några tips? 🙂(även engelska grupper går bra!)
Själv är jag med i följande, även om jag inte är så aktiv i dem utan läser mest;
Oseriösa Akvarister
Akvarister 2.0
Akvarister 2.0 Annonser
Saltvattensakvarister
Saltvattensakvarium - KÖP OCH SÄLJ
Nordiska Discus Sällskapet
Seriös akvaristik
Köp Och Sälj Akvarium Fisk Och Tillbehör Hela Sverige
Dalarnas akvarium (Köpes/Säljes/Bytes)
Akvaristik - transporthjälp i vårt avlånga land.
Akvarieväxter Säljes / Köpes / Bytes
Fiskakuten
Plantswap.se
Trädgårdsdamm
Hmm det var ett par st! Tror jag fick med alla =)
Toppen med alla dom tipsen! Ska kolla in😂
Måste rekommendera Akvarister i Västernorrland, som vår egen Rovfisk startade. Jag garvar nästan ihjäl mig ibland när jag läser vissa inlägg. 😂
Dessutom är de väldigt bra på att hålla god ton i den gruppen, tycker jag.👍
# 2 Ska kolla in den då, har ju faktiskt stor släkt i västernorrland :)
Kan säga samma sak om oseriösa akvarister, väldigt god ton och rätt högt i tak, det behöver ju inte vara så blodallvarligt hela tiden ^^
Under länkar uppe på sidan finns en del sajter också :) har själv inte Facebook så kan inte uttala mig om dom.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Det är ganska mycke bra bilder och intressant saker som passerar men facebook är ju värdelöst om man vill leta upp nån information. Svårsökt!
#5 Antar att du vet att du kan söka i intressegrupperna efter specifika ämnen? =) Tycker det funkar ganska bra, även om det kan vara svårt att hitta ibland.
Sedan brukar man kunna hitta endel information i vissa grupper under flikarna "filer" (eller om det är "dokument")
#2 Vi godtar inga dumheter i den gruppen ;)
Jag kan också rekomendera NAT (Norrlands akbvarieträff) den ligger stilla under större delen av året, men den kommer vakna nu när det börjar närma sig auktionsträffen i Sundsvall i början på April :) (Även det är "min" grupp ;) )
Tipsar starkt om att gå med i Allt inom akvarium (non-toxic). En väldigt trevlig grupp :)