Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 1226 ggr
evilelli
3

Min kampfisk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej :) Skaffade en Kampfisk i veckan, och kan inte låta bli utan vill visa upp honom för er för jag tycker han är så fin. Letade i massor av butiker efter en fisk som jag fastnade för. Han var dessutom väldigt aktiv jämfört med många jag såg vilket kändes som ett gott tecken.

[Bibbi the star]
1

Wow, har en som liknar din fast den är brunare. Är det en metallic? Om du vill så kan du titta på "Träna fisk agility" där står lite tips om hur man kan lära tama fiskar att göra trix! Rekommenderar det! :)

evilelli
0

haha spännande, ska kolla upp det :)

jag vet inte riktigt vad det är för färg på honom.

[Bibbi the star]
0

Kolla efter "goldfish playing soccer" också! Det är två guldfiskar som spelar fotboll! Väldigt rolig!

[Bibbi the star]
0

Iaf vad jag tycker ser din fisk ut att vara en metallic. Kanske metallic silver?

ElinvBorg
0

Om man tittar på fjällen så skulle jag ska att han är dragon :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

mimåne
0

Så läcker han var!

Medarbetare på akvariefisk ifokus

[Bibbi the star]
0

Jag tror din och min kommer från samma mamma/pappa. Den liknar verkligen jättemycket min när jag köpte den fast somsagt den var lite brun. Iaf den är verkligen vacker!

evilelli
0

hihi tack alla

vilken färg han än har så vet jag bara att jag tycker han är snygg :P  och var han kommer från vet jag inte mer än att jag köpte honom i Farsta Centrum från djuraffären där, de hade flera snygga.