Lätt odlad???
Är Otto lättodlad? Ottossar lägger ju ägg, men blir det nått av äggen sen? Vaktar dom sina ägg? Kan man se skillnad på könen?
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
De är väldigt svåra att få att leka.
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
usvead har lyckats få fram yngel utav ottosar så fråga henne. Här är hennes tråd där du kan se yngel av ottosar:
http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/56169aabce12c4195b0009ae-usveads-akvarium-2
Du kan fråga henne i hennes tråd nummer 3.
Det är både väldigt bra och ganska lätt att hitta information om fisken man tänker köpa innan man köper den. Här är lite att läsa.
Tack
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Otocinclus kan man inte förvänta sig att få yngel av. Det är sällsynt.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Bra för det är inte direkt vad jag vill heller. Har inte plats helt enkelt. Jo påläst om ottisar är jag med med förökning tyckte jag inte va så viktigt utan jag kunde fråga det senare.
www.papillon.n.nu
Bra ändå att du tar reda på innan du gör några köp.
Det gör jag alltid…oavsett vilket djur det är
www.papillon.n.nu
👍