Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettlabyrintfisk
Läst 1088 ggr
Mysan_
2

Vilken fenform?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Vilken fenform har min nya Kampfisk? Heter färgen bara blue? På bilderna är han mest bara blå och lite röd, men i verkligheten är han mer röd och lite vit också.

ElinvBorg
0

Vilken fining! Skulle säga blue/blue multicolor och halfmoon :)

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

Mysan_
0

Tack så mycket! Ja, jag har aldrig hittat en så fin Kampfisk i en djuraffär förr 🙂

[Udoon]
0

Tycker det ser ut som en delta, halfmoon ska stjärtfenan se ut som ett stort D, alltså 180 grader, och det ser det inte ut som att den gör på din. Men han var allt bra grann ändå😍

ElinvBorg
0

Lite osäker men han ser inte ut att spänna upp sig helt på någon av bilderna men på den andra bilden tycker jag fenorna ser väldigt stora ut och ändå inte helt utspända. Superdelta helt klart men tror på halfmoon :)

Lizelda
0

Jag är inte helt hundra på att han kommer upp i halfmoon faktiskt men det ligger på gränsen! :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
0

#1 Tack! Har också tänkt lite på superdelta faktiskt, det stod mellan det och halfmoon. #2 Nej han spänner inte ut sig helt på bilderna, jag kan kolla om jag fick någon bild på när han gjorde det, och om han gör det nu när jag kollar till honom. #3 Ja, superdelta eller halfmoon =)

mimåne
0

Oj så vacker den var hur som helst🙂

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Mysan_
0

Tack mimåne! 🙂

Det är jättesvårt att säga om han är halfmoon eller inte! Vad tror ni, räknas han som halfmoon eller superdelta? 🙂

Lizelda
0

Jag hade nog sagt superdelta :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Mysan_
0

Okej, tack! 🙂

ElinvBorg
0

Han kan kanske komma upp halfmoon men då behövs en bild på när han spänner upp sig helt för att veta :)

Mysan_
0

Okej, jag kan försöka få honom att spänna upp sig helt med hjälp av en spegel och sedan försöka avgöra 🙂