Kan detta va nått?
Fast jag även har fisk än, så tror ni detta kan funka ändå?
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Sidan kan inte visas säger nätet när man klickar på länken.
Jag får heller inte upp länken
Medarbetare på Akvariefisk ifokus
96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane
Länken funkade inte för mig heller men man kan gå in under fliken naturprodukter väl vid ebishop, sedan leta upp den. Jag har faktiskt ingen aning om den men jag ser faktiskt ingen anledning att du använder den till ett rdan startat kar.
Medarbetare på Akvariefisk ifokus och akvarieräkor ifokus
Men den är ju bra till snäckornas skal
http://www.ebishop.se/sv/naturprodukter/134-montmorillonit-mud.html
www.papillon.n.nu
54L, Uppstartat 26/2-2016, 1st 15w sylvania standard 1 kampfisk,6 neontror, 4 tylomenania sp, 5 neteria sp, 1 posthorn, för många skivsnäckor och massor av sandsnäckor
Köp snäckkross istället
Medarbetare på Akvariefisk ifokus
96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane
Nej , då man inte kan handla det på nätet och jag inte har egen bil.
www.papillon.n.nu
Det står att man kan dosera det i akvariet vid varje vattenbyte, så då verkar det väl vara okej att använda i ett uppstartat akvarium?
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Ja så förstod jag det med.
www.papillon.n.nu
Däremot så har jag inte hört talas om produkten tidigare så jag har absolut ingen koll på hur det fungerar men efter den kortfattade beskrivningen på hemsidan så tror jag att du kan pröva.
Medarbetare på akvariefisk ifokus