Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1053 ggr
[Jens]
9

Byte av sajtvärd !

Hej allihopa,

Jag slutar som Sajtvärd och lämnar över posten till mimåne som är en av våra nuvarande Medarbetare. Att vara Sajtvärd är ett stort ansvar för man måste hela tiden hålla sajten på topp och det är där jag känner idag att jag inte har tiden för att göra det men jag kommer fortsätta att vara Medarbetare så mig slipper ni inte. 😉

Nu fortsätter vi som vanligt och tjötar om akvaristik! 🙂

Jens.

nickiee
1

ha det bra

ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på  min hemsida  www.nogg.se/spiiidis1

[Jens]
1

Det har jag nickiee 🙂

Taggeman
3

Jo du Jens du har gjort ett jätte jobb här på fisksidan så mimåne får ett tungt ansvar att axla efter dig.

Men jag förstår att du vill ha det lite lugnare efter all tid du har lagt ner här.
Tack för ditt engagemang som värd o så får jag **önska lycka till till mimåne som ska ta över.
**Mvh. Taggeman.

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

[Jens]
0

Tack så mycket Taggeman! :))

surikatflicka
2

Du har varit en super Sajtvärd! Nu blir det verkligen en utmaning att fortsätta hålla sajten på topp, men det tror jag att mimåne klarar galant. Skönt att du finns kvar iallafall! Och lycka till mimåne!

Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PMGlad

[Jens]
0

Tack surikatflicka! :)

atos
1

Gjort ett bra jobb Jens tummen upp.

Ditt val av efterträdare helt rätt.

Nästa tummeupp för mimåne kommer att gå bra.

[VSK]
1

Tack för ett mkt bra jobb och engagemang här Jens.

Lyckönskningar till nya sajtvärden.

Tigerlanden
1

Jag säger som alla andra, bra jobbat Jens, och du kunde inte ha valt en bättre efterträdare. Grattis och lycka till mimåne!

Medarbetare på Akvariefisk ifokus och akvarieräkor ifokus

[Jens]
0

Tack atos, VSK och Tigerlanden! =)

mimåne
2

Tack så mycket för alla era lyckönskningar.

Det blir svårt att leva upp till Jens, men jag ska göra mitt bästa tillsammans med medarbetarna för att sajten ska fortsätta att vara en trevlig mötesplats. Jag vill också meddela er att sajten kommer att fortsätta framåt i vanlig anda. När det kommer till sajtens uppbyggnad och policy så kommer ingenting att förändras. Jag vill att den fortsätter som Jens har skapat den med en fortsatt positiv utveckling.

Med vänlig hälsning.

Medarbetare på akvariefisk ifokus