Klockgrodornas nya kar
Ser ju fränt ut men…. blir det inte fukt som på sikt påverkar hyllplanet ovanför och även elektroniken 🤔
Nope, jag har tänkt på allt ( hoppas jag) På bottenhyllan så har jag satt dit en sidoskiva ( en dammduk kommer att sättas upp på högra sidan med några hål för sladdar och ventilation) och ett helt bakstycke som även täcker den andra hyllan. Jag har tätat alla springor och sen lackerat hela utrymmet i bottendelen med akvarielack. På dvdhyllan så har jag satt upp 2 sidoskivor och tätat alla springor där och på bakstycket, det som fattas är ett framstycke bestående av glidskenor och 2 glasskivor
Multi vad?
Jag tycker det ser fint ut!
Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PM
Önskar fler bilder 🙂
Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. 
Oj vad fint du har gjort det !! Vad är det för mått på detta?
Jag är impad! Alltid älskat grodor 😍
Hundar, råttor, katter, bodyart, shopping, veggiemat. 
Så söta! Hur stora blir de?
Du har verkligen gjort det fint åt dem! Vad för temperatur vill de ha i vattnet eller det har ingen betydelse? Hur ofta ska man byta vatten?
Tja egentligen behövs det ingen doppvärmare men jag har hållt dem ihop med fiskar så de har haft ca 26 grader. Dessa har jag haft i ca 3 år nu. Anledningen till varför de flyttas är att mina BallongMollys yngel har blivit stora nu och behöver större boende. Dessa är i sig inget problem men de är vana vid att ha salt i karet, grodor och salt är ingen bra kombo så det får bli såhär Deras gamla fiskkamrater är kardinaltetror och en Kampfisk :)
Multi vad?
åh vad fint dom fått det :)
👻🌛
Hoppas du får tag i ljudlösa fläktar nu också eller har du redan köpt dem? Minns från ett tidigare inlägg att du planerade att göra det men fläkt betyder också att temperaturen sjunker. Hur har det gått med det?
Åå så fint du gjort det åt dem. Där har de det verkligen bra!
Medarbetare på akvariefisk ifokus