Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettot-offtopic-och-lekar
Läst 1226 ggr
surikatflicka
0

Drömakvarium

Hej, tänkte att det skulle kunna vara intressant att få höra fleras akvariedrömmar och tänkte därför starta en lek/jag vet inte vad jag ska kalla det, där man får beskriva sitt drömakvarium. Mitt: 200 L, stort stim rödmunstetra, mosaikguramis, corydoras trileneatus(vet inte hur det stavas) , siamesiskalgätare. Jag vet att dethär inte skulle fungera med fiskarnas krav och så, men, men, dethär var iallafall mitt dröm akvarium!

Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PMGlad

[Jens]
0

Det känns konstigt men jag bygger just nu upp ett drömakvarium på 63 L =) Har stora planer för det akvariet. När den väl är klar så ska jag ge mig på det stora akvariet men jag har inte riktigt tänkt färdigt hur det ska bli. ;))

oliverholmström
0

Mitt drömakvarium är ett möbel kar på 2000l (om det finns) med Malawi och Tanganyika! 10st frontosor 10st firefish 20st golden 30st demasoni 20st rödzebror 20st maingano 20st ngara white tail 10st blåa delfiner 10st aul. Benga 10st aul. Röd rubin 2 plecos 2 gibbiceps 15st synodontis njassae Ja ungefär något sådant. En salig fisksoppa med andra ord!!😂

surikatflicka
0

Kul! Lycka till!:)

Om jag inte svarat på något i en tråd får du gärna skicka iväg ett PMGlad